środa, 11 listopada 2015

Fundacja Trenuję-Pomagam

W dzisiejszym poście chciałabym przybliżyć Wam temat fundacji Trenuję-Pomagam. Jest to wspaniała inicjatywa, która ma na celu pomoc dzieciom z domów dziecka i ubogich rodzin poprzez uprawianie sportu. Fundacja Trenuję-Pomagam stawia nie tylko na zdrowie i rozwój fizyczny, ale i na przemiłą atmosferę i uśmiech. Jestem dumna, że mogę w jakimś stopniu reprezentować taki wspaniały projekt. Poniżej przedstawiam Wam kilka założeń fundacji

1. Lubimy wyzwania 
Fundacja TRENUJĘ-POMAGAM to pomysł trenerki Karoliny Ciurka-Baster. Karolina wraz z grupą znajomych zafascynowanych sportem stworzyła organizację, która poprzez promowanie aktywności fizycznej będzie pomagać dzieciom i potrzebującym. TRENUJĘ-POMAGAM to ekipa ludzi kochających wyzwania i dla których nie ma rzeczy niemożliwych! Jej misją jest czerpanie satysfakcji z pomocy innym poprzez robienie, tego co się kocha!

2. Każdy z nas jest inny
 Jesteśmy grupą niesamowitych i aktywnych ludzi. Każdy z nas ma inną osobowość i charakter. Mamy też różne zawody. Są wśród nas m.in. sportowcy, tancerze, dietetycy, fizjoterapeuci, bankowiec, dziennikarz, pracownicy korporacji. Mamy wspólny cel do którego dążymy swoim zaangażowaniem i pracą.

3. Spełniamy marzenia
 Misją Fundacji TRENUJĘ-POMAGAM jest spełnianie marzeń dzieci z Domów Dziecka oraz ubogich rodzin. Przez swoją działalność chcemy dostarczyć dzieciom niezapomnianych wrażeń, które pozwolą choć na chwilę zapomnieć o szarej rzeczywistości i trudnym dzieciństwie, chcemy wnieść w ich życie radość i uśmiech.

4. Działamy z pasją
 Nasza fundacja powstała z miłości do sportu i chęci pomocy potrzebującym dzieciom. Aktywność fizyczna to podstawa naszej działalności. Biorąc udział w treningach i akcjach, które organizujemy, każdy może zadbać nie tylko o swoją sylwetkę i dobre samopoczucie i zdrowie, ale także może spełniać marzenia najbardziej potrzebujących.

Zachęcam Was też do kupowania gadżetów i wspierania rozwoju fundacji: http://trenujepomagam.pl/

wtorek, 10 listopada 2015

Dietetyczne racuchy z jabłkami

Dzisiaj przygotowałam dla Was przepis na FIT racuchy z jabłkami. Bardzo szybkie, proste i pyszne danie.
 Składniki:
- 2 jabłka
- szklanka mąki orkiszowej
- cynamon
- łyżka miodu
- 1/2 łyżeczka sody oczyszczonej
- szklanka wody
-1 jajko

Jabłka kroimy w kostkę lub ucieramy na tarce z grubymi oczkami i posypujemy cynamonem. Do  miski wsypujemy mąkę i sodę i delikatnie mieszamy. Następnie dodajemy wodę, jajko i łyżkę miodu, mieszamy do wyrobienia w miarę gęstej masy. Do miski dorzucamy jabłka z cynamonem i jeszcze raz wszystko mieszamy. Racucy smażymy na oleju kokosowym na małym ogniu z każdej strony.

czwartek, 5 listopada 2015

Fit szarlotka z kaszy jaglanej

Ostatnio naszła mnie ogromna ochota na jabłka. Z części z nich postanowiłam zrobić ciasto, które będę mogła zjeść bez wyrzutów sumienia, kiedy najdzie mnie ochota na coś słodkiego. Zapraszam do wypróbowania przepisu, bo w końcu kto nie lubi szarlotki? :)

Składniki:
- 2 jabłka
- 2/3 szklanki kaszy jaglanej
- łyżka miodu
- cynamon

Przygotowanie:
2/3 szklanki kaszy jaglanej gotujemy w 2 szklankach wody, tak długo aż cała woda się wchłonie. Następnie ścieramy jabłka na tarce i łączymy z cynamonem. Do ugotowanej kaszy dodajemy łyżkę miodu i dokładnie mieszamy. Do silikonowej formy wykładamy najpierw jedną warstwę kaszy, następnie jabłka z cynamonem i przykrywamy kolejną cienką warstwą kaszy jaglanej. Pieczemu 60 min. w 180 stopniach. Jeśli góra zacznie się przypalać proponuję w połowie pieczenia przykryć ciasto kawałkiem folii aluminiowej.