piątek, 10 lipca 2015

Proteinowy omlet z masłem orzechowym

Dzisiaj przepis na moje przykładowe drugie śniadanie, omlet z masłem orzechowym i owocami to według mnie jedna z najlepszych i najpyszniejszych propozycji. 

Składniki:
- 3 białka jaj
- szczypta soli
-1 żółtko
- garść borówek
- banan
- łyżka masła orzechowego
- cynamon
- przyprawa korzenna do piernika
- wiórki kokosowe
- kilka czerwonych porzeczek lub malin

Przygotowanie:
Białka ubijamy z solą na sztywno. Do ubitych białek dodajemy cynamon, żółtko i przyprawę korzenną i delikatnie mieszamy. Gotową masę przekładamy na rozgrzaną patelnię i smażymy chwilę z jednej i drugiej strony. Usmażony omlet smarujemy masłem orzechowym, posypujemy wiórkami kokosowymi i podajemy z owocami.


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam omlety! Z tym, że jak już sobie przyrządzam to nie na drugie, lecz pierwsze śniadanie. Z jednej strony potrawa lekka, z drugiej sycąca i dająca dużo energii na start.

    OdpowiedzUsuń
  2. smacznie wygląda! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mdli Cię od tego wiecznie słodkiego jedzenia? Serio pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co prezentujesz to raczej dietetyczne nie jest.....

      Usuń
    2. ja pier, robić omlet z bezwartościowych białek....
      tam powinny być ŻÓŁTKA (ale widać że nie znasz tematu)

      Usuń
    3. Ja i mój trener wiemy llepiej co ma być w moim omlecie, do swojego możesz dodać nawet 10 żółtek :) zapraszam na inne blogi jak tutaj Ci się nie podoba :)

      Usuń
  4. Uwielbiam maslo orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż głodna się zrobiłam :( Na pewno wypróbuję.
    Zapraszam do mnie https://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda smakowicie :)
    fajny blog, chętnie zajrzę tu nie raz, obserwuję, jeśli możesz zaobserwuj mój:)

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka jest kaloryczność tego omleta bez dodatków?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten omlet wygląda bardzo, ale to bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy Blog :) Będę częściej zaglądać ;)

    W wolnej chwili zapraszam do Siebie :)

    blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za kolejny super przepis!!! Mimo iż kalorycznie wychodzi podobnie jak moja owsoanka to po takim omlecir czuję się zdecydowanie dłużej najedzona.
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your share,love your handbag.


    http://www.2015louisvuittonlvbag.com

    OdpowiedzUsuń