sobota, 18 kwietnia 2015

Pudding jaglany na 2 sposoby

Jak znajduję czas na przyrządzanie posiłków? Robię je na zapas. Dzisiaj przygotowałam sobie duże pudełko dwóch wersji puddingu jaglanego. Pysznie smakuje i ma w sobie ogromną dawkę zdrowia.

Składniki na część czekoladową:
- 1 szklanka kaszy jaglanej
- banan
- odżywka białkowa czekoladowa
- nerkowce
- 1- 1,5 szklanki mleka

Składniki na część waniliową
- 1 szklanka kaszy jaglanej
- maliny
- wiórki kokosowe
- odżywka białkowa waniliowa
- rodzynki


Przygotowanie:
2 szklanki kaszy jaglanej gotujemy w 4 szklankach wody tak długo, aż cała woda się wchłonie. Ugotowaną kaszę przekładamy do miksera i miksujemy z 1-1,5 szklanki mleka (tak żeby masa nie wyszła zbyt rzadka). 
Następnie rozdzielamy kaszę na dwie części. Do jednej dodajemy pokrojonego banana odżywkę czekoladową i nerkowce, a do drugiej maliny, wiórki kokosowe, odżywkę białkową waniliową i rodzynki.

Smacznego

12 komentarzy:

  1. Cześć, nie wiem czy to odpowiednie miejsce na tego typu pytania, ale czy polecasz jakieś spalacze, warto je brać czy lepiej się nie faszerować? I czy można równocześnie brać i spalacze i odżywkę białkową na wzrost masy mięśniowej? Będę wdzięczna za odpowiedź bo nie bardzo się orientuje w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro startuję z jaglanką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to nigdy nie jadłam kaszy jaglanej, ale chyba spróbuję Bardzo mnie ona zachęca wyglądem :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam :) uwielbiam pudding jaglany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie! :) Świetny blog, motywuje strasznie!:)
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko!:)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje przepisy są wspaniałe, ale składnikiem bardzo wielu z nich jest odżywka białkowa... Ja nie używam odżywek, można je czymś zamienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że odpowiadasz...

      Usuń
    2. Super, że odpowiadasz...

      Usuń
    3. Fajnie, że odpowiadasz...

      Usuń