FIT NALEŚNIKI W SOSIE MUSZTARDOWO-MIODOWYM


Składniki na ciasto na naleśniki:
- 2 jajka
- 2 łyżki zmielonych płatków owsianych (mąka owsiana)
- odrobina mleka bez laktozy (tak, żeby ciasto stało się bardziej lejące)

Składniki na farsz:
- 1/2 awokado
- kurczak wędzony
- pomidorki koktajlowe
- liście szpinaku
- pestki słonecznika
- zioła prowansalskie

Składniki na sos:
- 1 łyżka musztardy
- 1/2 łyżki miodu

Przygotowanie:
Jajka, mąkę owsianą i mleko wymieszałam do uzyskania gładkiej masy. Tak powstałe ciasto na naleśniki wylewałam na patelnię i smażyłam po ok. 2 minuty z każdej strony (tak, żeby naleśniki wyszły zarumienione)
Do gotowych naleśników nałożyłam pokrojone awokado, kurczaka wędzonego, pomidorki koktajlowe, liście szpinaku i pestki słonecznika. Całość wstawiłam do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na 10 minut.
Gotowe naleśniki polałam sosem musztardowo-miodowym.
SMACZNEGO!  :)

Komentarze