♥ ZDROWA ZUPA Z SOCZEWICY Z KIEŁKAMI ♥

Witajcie Kochane, prosiłyście mnie o przepis na zupę z soczewicy. Jest pyszna, zdrowa i pożywna. Jeśli dbacie o swoje ciało i chcecie jeść zdrowo, to jest to zupa dla Was! Soczewica posiada niski indeks glikemiczny, dzięki czemu idealnie sprawdzi się u osób będących na diecie i zdrowo się odżywiających. Co więcej, soczewica to źródło błonnika, który redukuje poziom tłuszczów w organizmie. Kolejnym składnikiem zupy są kiełki, które zawierają o wiele więcej składników odżywczych niż dojrzałe warzywa.

Składniki:
Szklanka soczewicy
1 ząbek czosnku
Przecier pomidorowy (ja użyłam z przecieru z ziołami własnej roboty(
Kiełki brokuła
Kiełki fasoli z puszki
cebula

Przygotowanie:
Zalewamy soczewicę wodą i odstawiamy na 30 minut. W między czasie podsmażamy cebulę z czosnkiem.
Po 30 minutach wlewamy do garnka soczewicę z wodą i gotujemy. dorzucamy cebulę z czosnkiem i przecier. Całość gotujemy 30 minut. Na koniec, do ugotowanej zupy dorzucamy kiełki brokuła i fasoli (można też dodać troszkę śmietany dla smaku).
SMACZNEGO!

Komentarze

  1. wygląda przepysznie, chyba już wiem co jutro zjem na obiadek :)

    http://dariapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie, lubię takie lekkie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zupę z soczewicy! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę smakowicie, przy chwili wolnego czasu na pewno spróbuję ! :)
    Pozdrawiam Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetycznie wygląda, może kiedyś postaram się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie smaczna :)) ładnie wygląda!
    Zapraszam również do mnie, nowy pomysł! Wróciłam po jakimś czasie z nowymi wizjami bloga. :))
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dania są najlepsze :D proste i pyszne :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zupę z czerwonej soczewicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu ciekawe czy to dobre (?) :P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie chcę ją wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada super, musze sprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Yummy, it looks delicious, thx for sharing.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam soczewicę - jutro zrobię zupkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukałam przepisu na jutrzejszy obiad, ciekawa jestem jak bd w smaku, nie jadłam jeszcze soczewicy :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam soczewicę, ale zupy jeszcze nie próbowałam robić.
    Na pewno spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie muszę zrobić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Narobiłaś mi smakaa, mmm.. :D

    Obserwujemy? :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam!!!

    całuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Od jakiegoś czasu szukałam inspirującego przepisu na zupę z soczewicy. Na pewno wypróbuję :)

    http://makemorespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz