piątek, 7 kwietnia 2017

5 TRIKÓW NA PŁASKI BRZUCH

Nie od dziś wiadomo, że płaski brzuch robimy, przede wszystkim, w kuchni. W związku z wyzwaniem, które prowadzę - "90 dni do idealnej sylwetki", przygotowałam dla Was serię postów z moimi poradami " 5 trików na..." Dzisiaj zajmiemy się płaskim brzuchem!

1. NIE PODJADAJ!
Trzymaj się ustalonych posiłków. "Małe" i niepozorne przekąski pomiędzy posiłkami mogą wydawać Ci się niskokaloryczne, ale gdy podliczysz wszystko co zjadłaś pomiędzy nimi, nagle może się okazać, że już z samych przekąsek wyrobiłaś swoje zapotrzebowanie kaloryczne.

2. NIE OBJADAJ SIĘ NA NOC!
Jedna z najgorszych rzeczy, jaką możesz zrobić swojemu brzuchowi, to uleganie nocnym napadom głodu. Kiedy po całym dniu obowiązków siadasz wieczorem w domu i nie wiesz co ze sobą zrobić...zaczynasz jeść z nudów. Jeżeli masz taki nawyk - koniecznie musisz się go pozbyć, albo Twój brzuch nigdy nie będzie płaski.

3. METODA MAŁYCH POSIŁKÓW
Zamiast jeść 2-3 duże posiłki w ciągu dnia, podziel je na kilka mniejszych. Unikniesz uczucia ciężkości i "opuchniętego brzucha".

4. PIJ!
Oczywiście chodzi o wodę... :) Za uczucie ciężkości i wystający brzuch często odpowiada zatrzymanie wody w organizmie. Pij ok. 2 litry wody dziennie, a zdecydowanie ten problem nie będzie Cię dotyczył.

5. OBSERWUJ SWÓJ ORGANIZM
Często przyczyną wzdętego brzucha może być pokarm, który nam szkodzi lub mamy na niego alergię. Zapisuj każdy posiłek, który zjesz i w skali od 1-10 oceń jak się po nim czujesz. Dzięki takiej obserwacji będziesz mogła wykluczyć ze swojej diety dania i produkty, które szkodzą Twojej sylwetce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz