piątek, 7 kwietnia 2017

5 TRIKÓW NA PŁASKI BRZUCH

Nie od dziś wiadomo, że płaski brzuch robimy, przede wszystkim, w kuchni. W związku z wyzwaniem, które prowadzę - "90 dni do idealnej sylwetki", przygotowałam dla Was serię postów z moimi poradami " 5 trików na..." Dzisiaj zajmiemy się płaskim brzuchem!

1. NIE PODJADAJ!
Trzymaj się ustalonych posiłków. "Małe" i niepozorne przekąski pomiędzy posiłkami mogą wydawać Ci się niskokaloryczne, ale gdy podliczysz wszystko co zjadłaś pomiędzy nimi, nagle może się okazać, że już z samych przekąsek wyrobiłaś swoje zapotrzebowanie kaloryczne.

2. NIE OBJADAJ SIĘ NA NOC!
Jedna z najgorszych rzeczy, jaką możesz zrobić swojemu brzuchowi, to uleganie nocnym napadom głodu. Kiedy po całym dniu obowiązków siadasz wieczorem w domu i nie wiesz co ze sobą zrobić...zaczynasz jeść z nudów. Jeżeli masz taki nawyk - koniecznie musisz się go pozbyć, albo Twój brzuch nigdy nie będzie płaski.

3. METODA MAŁYCH POSIŁKÓW
Zamiast jeść 2-3 duże posiłki w ciągu dnia, podziel je na kilka mniejszych. Unikniesz uczucia ciężkości i "opuchniętego brzucha".

4. PIJ!
Oczywiście chodzi o wodę... :) Za uczucie ciężkości i wystający brzuch często odpowiada zatrzymanie wody w organizmie. Pij ok. 2 litry wody dziennie, a zdecydowanie ten problem nie będzie Cię dotyczył.

5. OBSERWUJ SWÓJ ORGANIZM
Często przyczyną wzdętego brzucha może być pokarm, który nam szkodzi lub mamy na niego alergię. Zapisuj każdy posiłek, który zjesz i w skali od 1-10 oceń jak się po nim czujesz. Dzięki takiej obserwacji będziesz mogła wykluczyć ze swojej diety dania i produkty, które szkodzą Twojej sylwetce.

niedziela, 5 lutego 2017

Wszystko o moim cateringu dietetycznym - Body Chief

Kochani, jak już większość z Was na pewno wie - od miesiąca jestem na cateringu dietetycznym Body Chief. Dostaję od Was wiele pytań o to czy jestem zadowolona, jak wygląda teraz moja dieta i czy widzę efekty. Wybrałam najczęściej pojawiające się pytania odnośnie cateringu i stworzyłam z nim post z najważniejszymi informacjami, które powinniście wiedzieć, jeśli chcecie zamówić catering.

Czy mogę wybrać dietę dostosowaną do moich upodobań i potrzeb?
  • Na stronie Body Chief (www.bodychief.pl) znajdziecie do wyboru następujące diety: standard, sport, wege, wege+fish, gluten free, lactose free, junior. Ja wybrałam dla siebie dietę standard i 1500 kalorii.
Jak dostarczane są posiłki?
  • Przy składaniu zamówienia należy podać swój dokładny adres, kod do drzwi i godzinę, o której chce się dostawać posiłki na cały dzień. W związku z tym, że często całymi dniami nie ma mnie w domu, poprosiłam o to, aby zawsze o 7 rano posiłki były pod moimi drzwiami. Wygodą cateringu jest to, że nie musimy wstawać i osobiście odbierać paczki z jedzeniem. Dostawca zostawia catering na wycieraczce pod drzwiami, a ja odbieram go tuż po przebudzeniu. Możecie wybrać również catering w wersji z weekendami lub bez. 
Czy opakowania z jedzeniem są szczelnie zamknięte?
  • Posiłki są bardzo szczelnie zapakowane, nie ma szans, żeby coś się wylało czy wyciekło.
Po jakim czasie można zauważyć pierwsze efekty?
  • Pierwsze efekty diety zauważyłam już po pierwszym tygodniu bycia na cateringu. Nie podjadam między posiłkami, piję dużo wody i ćwiczę. 
Czy posiłki są dostarczane codziennie?
  • Catering jest dowożony do mnie codziennie. Wyjątkiem jest sobota, kiedy dostaję dwie torby na raz - na sobotę i niedzielę
Czy posiłki się powtarzają?
  • Posiłki zawsze są bardzo smaczne i różnorodne. Przez cały miesiąc żaden posiłek z cateringu się nie powtórzył!
Czy posiłki z cateringu można podgrzewać?
  • Posiłki z cateringu jak najbardziej można podgrzewać. 

Link do VLOGA, w którym pokazuję catering:
https://www.youtube.com/watch?v=RmqRp2DIIOc

Moje przykładowe Menu:

1 śniadanie
Omlet z szynką szwarcwaldzką i pieczarkami z pieczywem


2 śniadanie
Jogurt z płatkami owsianymi, startym jabłkiem i cynamonem

Obiad
Pizza na jaglanym spodzie z mozzarellą, kurczakiem, pomidorem, pieczarkami i rukolą

Podwieczorek
Galaretka z truskawkami i orzechami nerkowca

Kolacja
Sałatka z indykiem, pomarańczą, orzechami na szpinaku w sosie vinegrette