poniedziałek, 10 października 2016

Mój detoks z dietą Oxy + przepis na oczyszczający Oxy Shake

    Po wakacyjnych szaleństwach warto zapewnić sobie i swojemu organizmowi solidny detoks i oczyszczenie.  Skomponowanie odpowiedniej diety oczyszczającej i potrzebnych składników to skomplikowany i czasochłonny proces, dlatego nie byłabym sobą, gdybym nie znalazła dla Was idealnego i prostego rozwiązania!
   Swój detoks rozpoczęłam od zamówienia zestawu  OXY PACK na stronie www.dietaoxy.pl. W skład zestawu wchodzi:

- 1 OXY BOX (w składzie: żurawina liofilizowana, otręby owsiane, ksylitol, łuska babki jajowatej)

- 1 opakowanie OXY TEA
  • skutecznie wspomaga odchudzanie
  • zapobiega wzdęciom
  • hamuje biosyntezę tłuszczu
  • obniża poziom cholesterolu
  • obniża ciśnienie krwi

- 1 opakowanie Laktoplant  (Działa na jelita jak odkurzacz, usuwając toksyny i złogi z jelit. Dodatkowo wspomaga system nerwowy oraz skutecznie obniża poziom złego cholesterolu we krwi.)

- plan diety na 28 dni


    Cały zestaw pozwala nie tylko  skutecznie oczyścić organizm, ale i pozbyć się zbędnych kilogramów w zdrowy i bezpieczny sposób. Cena takiego zestawu + 28-dniowego planu diety to 219 zł.
    Strona jest banalnie prosta w obsłudze i czytelna, a złożenie zamówienia zajmuje nie całe 5 minut :)! Poniżej możecie zobaczyć główne opcje, z których korzystam na stronie www.dietaoxy.pl w trakcie mojego detoksu.


    Plan mojego detoksu składa się z 3 etapów:
1. Codziennie wypijam 1 saszetkę herbaty OXY tea
2. Codziennie wypijam koktajl oczyszczający z użyciem składników z OXY box'a
3. + codzienna suplementacja Laktoplantem

    Poniżej możecie zobaczyć przykładowy przepis na mój OXY SHAKE:

PRZEPIS NA OCZYSZCZAJĄCY OXY SHAKE: PINA COLADA

SKŁADNIKI:
- 1 średni ananas
- 1 puszka mleka kokosowego
- 2 łyżki łuski babki jajowatej (produkt w 100% naturalny, pochodzenia roślinnego, maksymalnie przyspiesza metabolizm i procesy spalania tkanki tłuszczowej, skutecznie odchudza brzuch, uda i pośladki, zmniejsza apetyt, niweluje głód)

- 2 łyżki otrębów owsianych (skutecznie obniżają poziom cholesterolu we krwi, usuwają z organizmu, kwasy żółciowe, toksyny i metale ciężkie, regulują pracę perystaltyki jelit, niwelują zaparcia, silne właściwości odchudzające, dają poczucie sytości, a są niskokaloryczne)

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy. Podane proporcje składników starczą Wam na 4 szklanki koktajlu.


     Rozpoczynając swój detoks nie musicie od razu decydować się na zamówienie całego zestawu. Na stronie diety OXY możecie zamówić też sam OXY BOX, sam zestaw herbat OXY TEA, Laktoplant lub plan diety. Dobierzcie detoks do własnych potrzeb - więcej szczegółów znajdziecie pod tym linkiem: https://www.dietaoxy.pl/shop

   Jakie macie doświadczenia z oczyszczaniem organizmu? Który zestaw z Diety OXY najbardziej przypadł Wam do gustu? Ja postawiłam na składniki zwiększające tempo przemiany materii i bogate w antyoksydanty. Moje pierwsze spostrzeżenia są następujące: samopoczucie i stan mojej skóry znacznie się poprawiają, ale przede wszystkim: koniec z uczuciem ciężkości! Jesień zdecydowanie mi nie straszna!

4 komentarze:

  1. hej, serio? ta herbatka jest taka fajna jak wszyscy piszą ?
    własnie szykuje sie do jej zakupu, chyba mnie wkoncu przekonałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie można kupić tą herbatkę?

      Usuń
  2. Paula, a powiedz mi coś więcej o tym LAKTOPLANCIE?
    Gdzieś już o nim czytałam, ale potrzebuję więcej informacji - praktycznej?
    Czy on działa na jelita? mam problemy z wypróżnianiem a jestem stale na jakieś zbilansowanej diecie i jakoś problem pozostał. Polecasz mi Laktoplant ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam w 100% !!!!!!!
    HERBATKA od Oxy JEST NAJLEPSZA JAKĄ KIEDYKOLWIEK PIŁAM !!
    Nie dość, ze jest smaczna to jeszcze jej smak powala, o właściwościach nie wspomnę ;-)

    OdpowiedzUsuń