piątek, 14 października 2016

Kolagenowy zawrót głowy, czyli najlepsze kremy do twarzy z kolagenem!

     Jakiś czas temu pokazywałam Wam na instagramie, że rozpoczynam kurację kolagenem. Szukałam informacji na temat efektów linii kosmetyków firmy Noble Health  Class A Collagen, jednak nigdzie nie znalazłam szczegółowych informacji czy warto się w nie zaopatrzyć, dlatego, w związku z tym, że moja kuracja dobiega ku końcowi, postanowiłam napisać dla Was krótką, zwięzłą i w 100% szczerą recenzję! :)

PLAN MOJEJ KURACJI:
1. Krem na dzień Class A Collagen - codziennie rano przed nałożeniem makijażu
2. Krem na noc Class A Collagen - codziennie wieczorem, po dokładnym oczyszczeniu skóry twarzy
3. Suplement Class A Collagen w tabletkach - 2 razy dziennie

Podstawowe pytanie: Czy są efekty? SĄ! Nie wiem na ile do efektów przyczyniły się tabletki, ponieważ za krótko je jeszcze stosuję, natomiast kremy dają efekt WOW w szybszym tempie, niż się tego spodziewałam! Zacznijmy od kremu na dzień:

PLUSY:
+ idealnie nadaje się pod makijaż
+ nadaje skórze zdrowego blasku
+ genialnie nawilża cerę
+ wygładza, skóra robi się bardzo delikatna w dotyku
+ poprawia kondycję skóry

MINUSY:
- opakowanie mogłoby być większe, żeby bez problemu starczyło również na szyję i dekolt

Ja stosowałam krem tylko na twarz, jednak producent poleca nakładać go również na szyję i dekolt, co z pewnością wypróbuję przy kolejnym opakowaniu. Krem nakładałam na twarz kolistymi ruchami, od środka twarzy do zewnątrz, w kierunku odwrotnym do działania grawitacji (według zaleceń na opakowaniu)

LINK: http://sklep.noblehealth.com/produkt/krem-na-dzien-class-a-collagen

Krem na noc:

PLUSY:
+ bardzo intensywnie nawilża
+ niweluje zaczerwienia na twarzy
+ również wygładza cerę w dotyku

MINUSY:
- brak :)

LINK: http://sklep.noblehealth.com/produkt/class-a

Warto wspomnieć, że linia kosmetyków CLASS A COLLAGEN otrzymała aż 5 nagród. Co więcej, kosmetyki nie zawierają parabenów, barwników i oleju parafinowego! Na stronie Noble Health (http://sklep.noblehealth.com/) możecie zamówić cały zestaw za 109 zł, lub same kremy (cena jednego kremu to 36,49 zł)

Jeżeli jesteście zainteresowani kremów z serii CLASS A COLLAGEN, lub upatrzyliście sobie coś innego na stronie Noble Health, to mam dla Was KOD RABATOWY 10% na cały asortyment na hasło: llealicious

Dajcie znać czy macie jakieś doświadczenia z tą linią kosmetyków. Przypominam też, że moją opinię na temat tych kosmetyków znajdziecie też w ULUBIEŃCACH MIESIĄCA na moim kanale. LINK: https://www.youtube.com/watch?v=whptvdBBJGg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz