piątek, 12 lutego 2016

Manicure hybrydowy Semilac

W dzisiejszym poście pokażę Wam jak w 4 prostych krokach samemu wykonać manicure hybrydowy. Do wykonania manicure będziecie potrzebowały zestawu startowego Semilac, który znajdziecie TUTAJ. W skład zestawu wchodzi:
  • lampa LED 6 W,
  • Semilac® BASE 7 ml,
  • Semilac® TOP 7 ml,
  • Semilac® kolor nr 026 - 7 ml,
  • odtłuszczacz Nail Cleaner Pure 50 ml,
  • płyn do usuwania lakieru hybrydowego Semilac® Remover 50 ml,
  • folie do usuwania lakieru hybrydowego 50 szt.,
  • waciki bezpyłowe 250 szt.,
  • Semilac® Striper,
  • blok polerski,
  • 2 pilniki do paznokci.
Wykonanie manicure hybrydowego w domu zajmuje około 40 minut i jest naprawdę banalnie proste.
 
KROK 1. Przygotuj płytkę paznokcia
 Na samym początku nadajemy kształt paznokciom, odsuwamy skórki striperem i matowimy je blokiem polerskim. Tak przygotowaną płytkę paznokcia odtłuszczamy cleaner'em.
 
KROK 2. Nałóż bazę
Następnie nakładamy na paznokcie cienką warstwę bazy Semilac BASE i utwardź ją przez 2 minuty w lampie. Ja posiadam dodatkowo bazę witaminową, dzięki której moje paznokcie będą odżywione po zdjęciu hybrydy. (bazę witaminową znajdziecie TUTAJ)
 
 
KROK 3. Nałóż wybrany lakier Semilac
Następnie nakładamy na paznokcie wybrany kolor lakieru i utwardzamy go w lampie przez 2 minuty. W zależności od tego jakie krycie lakieru chcemy uzyskać możemy powtórzać czynność. Do dzisiejszego manicure wybrałam poniższe kolory:

 
Krok 4. Nałóż TOP
Na sam koniec pokrywamy paznokcie cienką warstwą top'u Semilac i utwardzamy go lampie 2 minuty. Następnie przemywamy paznokcie cleaner'em. GOTOWE!

 
Moje wrażenia po zrobieniu manicure hybrydowego Semilac:
  • manicure hybrydowy Semilac utrzymuje się na moich paznokciach ok. 3 tygodnie
  • w zestawie Semilac znajdują się wszystkie potrzebne rzeczy do zdjęcia samemu manicure  hybrydowego (zdjęcie manicure hybrydowego zajęło mi około 25 minut)
  • po zdjęciu manicure hybrydowego moje paznokcie nie były zniszczone, za to ładnie urosły (to także świetna opcja dla osób, które chcą zapuścić paznokcie)
  • przy wykonywaniu manicure hybrydowego nie miałam żadnych problemów, wszystko poszło łatwo i szybko, a robiłam to pierwszy raz w życiu :)