piątek, 5 lutego 2016

5 sekretów skutecznego odchudzania

Wiele kobiet marząc o szczupłej sylwetce popełnia całą masę błędów związanych z odchudzaniem, przez co efekty są albo znikome, albo wręcz odwrotne do zamierzonych. Udowodnię Wam jednak, że aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę, wystarczy poznać kilka prostych sekretów, dzięki którym będziecie mogły cieszyć się zdrowym i zgrabnym ciałem.
 
1. Nigdy nie najadaj się do pełna

Znasz to uczucie kiedy najpierw robisz duże przerwy między posiłkami, a potem gdy przychodzi pora posiłku rzucasz się na jedzenie i jesz do syta? Nie tędy droga! Jedz powoli, tak aby sygnał o sytości zdążył dotrzeć do Twojego mózgu zanim zjesz wszystko co masz pod ręką i nabawisz się kolejnych wyrzutów sumienia. Nie zapominaj o regularnym jedzeniu posiłków, głodówki doprowadzą do obniżenia przemiany materii i poważnych problemów zdrowotnych.

2. Uprawiaj sport

Dla uzyskania jak najlepszych efektów dietę należy łączyć ze sportem. Ćwiczenia na uda, ręce, brzuch czy pośladki pozwolą Ci zachować skórę w idealnym stanie mimo zgubienia kilku nadprogramowych kilogramów. Dzięki treningom Twoja skóra będzie jędrna, pozbawiona cellulitu, a ciało wyrzeźbione. Co więcej, aktywność fizyczna przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i wspomaga przemianę materii.

3. Nie przechodź na dietę "okazjonalnie" - zmień styl życia na zawsze

Nie traktuj diety jako chwilowej przygody, czy  wyzwania spowodowanego jakąś "okazją". Z takim podejściem łatwo nabawisz się efektu jojo i wrócisz do starych nawyków żywieniowych. Radzę Ci zmienić swój styl życia na zdrowy raz na zawsze, nie chodzi tylko o szczupłe ciało, ale przede wszystkim o zdrowie, sprawność fizyczną i komfort psychiczny. Kiedy pokochasz swój nowy styl życia, piękna sylwetka będzie już tylko przemiłym "efektem ubocznym" Twoich zmian na lepsze.

4. Pij dużo wody

Jako osoba dbająca o linię musisz dbać również o odpowiednie nawadnianie organizmu. Pij ok. 2 l wody dziennie aby zapobiec zatrzymaniu wody w organizmie, zmniejszyć apetyt, a także uzupełnić starty po treningu. Odpowiednie nawadnianie organizmu zapobiega również powstawaniu cellulitu.


5. Planuj posiłki

Z góry zaplanuj sobie wszystkie posiłki na dany dzień, nigdy nie idź "na żywioł", bo  nawet nie zauważysz kiedy wpadnie Ci mnóstwo nadprogramowych pustych kalorii. Twoje posiłki mają być pełnowartościowe, bogate w białko, węglowodany i tłuszcze, oraz mają być wykonane z naturalnych składników.