wtorek, 22 grudnia 2015

Noworoczny koktajl oczyszczający

Jeśli na liście Waszych noworocznych postanowień jest zadbanie o własne zdrowie i sylwetkę, to na dobry początek przyda Wam się koktajl oczyszczający. Sekretem mojego koktajlu jest łuska babki jajowatej, będąca idealnym źródłem błonnika, a także:

- jest to  produkt w 100% naturalny, pochodzenia roślinnego
- maksymalnie przyspiesza metabolizm i procesy spalania tkanki tłuszczowej
- skutecznie odchudza brzuch, uda i pośladki
- zmniejsza apetyt, niweluje głód
- skutecznie hamuje wzrost poziomu glukozy we krwi
- skutecznie eliminuje zgagę, otyłość, niestrawność i uporczywe biegunki

Łuskę babki jajowatej nie jest tak łatwo dostać na polskim rynku, jednak jest to kolejny produkt, który dostaniecie zamawiając tak jak ja OXY BOXA (www.dietaoxy.pl), o którym pisałam w poprzednim poście. 3 główne składniki mojego shake'a pochodzą z OXY BOXA, dlatego szczególnie polecam tą opcję dla osób, które chcą zafundować sobie idealny detox organizmu na nowy rok.

Składniki:
- łyżeczka babki jajowatej
- łyżka otrębów owsianych
- źurawina liofilizowana
- szczypta cynamonu
- szczypta startego imbiru
- trochę wody
- 1 średniej wielkości banan
- łyżczeka miodu

Przygotowanie:
Wszystkie składniki blendujemy na gładką masę. Tak przygotowany koktajl polecam pić w pierwszej połowie dnia, np. na 2 śniadanie.