sobota, 27 czerwca 2015

Owsianka z masłem orzechowym w 5 minut

Nadszedł czas na post śniadaniowy. Wiele z Was pyta mnie o moje przepisy na owsiankę, dlatego dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ulubionych i bardzo szybkich sposobów na pyszne śniadanie.

Składniki:
- 5 łyżek płatków owsianych górskich
-1 łyżeczka masła orzechowego
- 1 łyżeczka miodu
- truskawki
- przyprawa korzenna 
- cynamon

Płatki owsiane zalewam ciepłą wodą i odstawiam do namoknięcia na ok. 3 min. Dodaję resztę składników i gotowe! SMACZNEGO!


14 komentarzy:

  1. W składnikach zapomniałaś o najważniejszym :) płatkach owsianych :D pysznie to wygląda mmmniam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam owsianki <3

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie lubię owsianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pyszności. Kocham owsiani zwłaszcza z takimi dodatkami. Może jak zakupię te masło wtedy wykonam danie według tego przepisu bo aż ślinka leci :)
    dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz odwiedzam bloga i powiem jedno: pyyyyysznie! Po samych zdjęciach narobiłąs smaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy bym nie pomyślała, że owsianka na wodzie może być tak pyszna :) Dzięki za przepis, bo do tej pory zawsze robiłam ją na mleku.
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  8. A można się spodziewać jakiegoś przepisu na kolacje? Pełno tu pomysłów na śniadanie na słodko

    OdpowiedzUsuń
  9. Można się spodziewać propozycji kolacji? Nie znalazłam żadnej, natomiast pełno tu śniadań na słodko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahrr, nigdy nie jadłam owsianki :)

    OdpowiedzUsuń