czwartek, 18 czerwca 2015

Jak zacząć ćwiczyć?

W internecie można znaleźć natłok informacji na temat treningów, sprzętu, diet, najlepszych metod treningowych i nowych produktów przyspieszających odchudzanie ...można się pogubić, a nawet zniechęcić. Od czego zacząć swoją przygodę ze sportem i zdrowym stylem życia? Najpierw określ jasno swój cel, jeśli nie będziesz wiedziała do czego konkretnie dążysz to zrezygnujesz przy pierwszej lepszej okazji.
Załóż zeszyt, w którym co miesiąc będziesz monitorowała swoje postępy. Zapisuj wagę, samopoczucie i pomiary.
Rozplanuj dokładnie 5 posiłków na każdy dzień i dni, w których będziesz trenowała. Trzymaj się ściśle tego planu.
Zrób listę zakupów na kilka dni, kup same zdrowe produkty, tak żebyś wszystko miała pod ręką.
Cały czas trzymaj się planu mając przed oczami swój cel!

Jeśli potrzebujesz pomocy w ułożeniu planu treningowego i diety, zgłoś się do mnie na maila llealicious@gmail.com Układam plany treningowe i diety dostosowane do indywidualnych potrzeb, chętnie pomogę i Tobie!

15 komentarzy:

  1. Ja nie miałam większych problemów z regularną aktywnością fizyczną. Wprawdzie zajęcia w-f nigdy mnie nie pociągały, ale lubiłam inne formy aktywności, te poza szkołą. Np. od czasu do czasu basen (dlatego nie za często bo mam problemy z zatokami), później przez długi czas chodziłam na modern jazz co również zaliczam do sportu. Później przez kontuzję musiałam zrezygnować, ale zainteresowałam się zumbą. W końcu jednak zaczęłam chodzić na siłownię, jestem tam przynajmniej 3 razy w tygodniu i tak od roku. Weszło w nawyk i o ile wyobrażam sobie życie bez zumby czy modern jazzu, o tyle bez siłowni - nie ;) To takie zdrowe uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie zaczynam bieganie, staram się przynajmniej 3 razy w tygodniu pobiegać po 5km, muszę co prawda uporządkować swoje nawyki żywieniowe, ale mam nadzieje, że przez wakacje uda mi się dostatecznie się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie fotografuj się z takiej perspektywy, z boku nie widać, jakie masz krzywe nogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. układasz plany treningowe i diete za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile kosztuje taki plan i dieta?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma gadania, trzeba się wziąć do roboty i tyle. Tak się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ćwiczę dosć często ale krótko i tak to u mnie jest ;>
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś ćwiczyłam, ale teraz już nie mogę..

    OdpowiedzUsuń
  10. po prostu trzeba się wziąć i wykonać pierwszy krok, a to jest bardzo trudne... u niektórych :) ja lubię to co robię, czyli biegam :)
    zapraszam na mojego nowego bloga :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. {raca uszlachetnia, ale lenistwo uszczęśliwia, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki koszt? bo za darmo raczej nie ma

    OdpowiedzUsuń