niedziela, 10 maja 2015

Trening interwałowy

Nie bez przyczyny trening interwałowy cieszy się coraz większą popularnością. W czasach gdy wszyscy żyjemy szybko i nie ma na nic czasu, trening który pozwala spalić maksimum kalorii w krótkim czasie jest jak magiczna pigułka na odchudzanie. Przeplatanie odcinków o wysokiej intensywności z odcinkami o niskiej intensywności okazuje się być bardzo skuteczne w spalaniu tkanki tłuszczowej. Trening interwałowy powinien trwać max. 20-30 minut.
Idealnym przykładem treningu interwałowego będzie tabata, którą gorąco Wam polecam :)

Przykład mojej tabaty:
- rozgrzewka
- 20 sek. sprint/ 10 sek. trucht x8/ wszystko powtarzam 4 razy
- 5 min marszu
-stretching

Zapraszam na mój nowy fanpage na facebooku, na którym znajdziecie więcej moich zdjęć i motywacji! www.facebook.com/llealicious

8 komentarzy:

  1. ja uwielbiam HIITy... u mnie najczesciej wykonywane na orbitreku 30sek/30sek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie robiłam interwałów, uznałam, że zostawię jako tajna broń na redukcję :D u mnie zazwyczaj biegowe albo na orbim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interwały są świetne, ja wykonuję na rowerku zazwyczaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm przydałby mi się czasem taki krótki i efektowny trening. Czasem nie mam czasu na bieganie więc cóż :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam tabatę razem z fitappy jakiś czas temu, ale przydałaby się różnorodność. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Great inspiration!

    www.DeluxeFashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, ekstra blog. Oczywiście zostaje na dłużej:) Piszę, bo nominowałam Cię do zabawy:) Po szczegóły zapraszam na mój blog.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń