środa, 13 maja 2015

Kto nie je ten nie chudnie!

Czujesz, że strasznie przytyłaś, znowu za dużo zjadłaś i należy coś z tym zrobić...przestajesz jeść, w końcu wakacje już za chwilę!  Niestety jest to trochę bardziej skomplikowane, ponieważ im mniej jesz tym zazwyczaj jeszcze więcej tyjesz. Z głodówek nie wypływają żadne korzyści. Ile razy próbowałaś ukarać siebie głodówką za zjedzenie batonika poprzedniego dnia? Zapewne lepiej było nie podchodzić do Ciebie tego dnia. Nerwy, stres, złe samopoczucie... to tylko kilka z wielu wad głodówek. Poprzez niejedzenie  doświadczamy mnóstwo skutków ubocznych, takich jak:

- senność
- obciążenie układu nerwowego
- zły humor
- zmniejszona odporność
- osłabienie organizmu
- efekt jojo
- napady głodu

Jaka jest moja rada? Zapomnij o tym co było wczoraj. Nowy dzień zacznij od jedzenia 5 pełnowartościowych posiłków, które dodadzą Ci energii. Zamiast iść spać wykończona głodówką, wykorzystaj energię dostarczoną do organizmu na trening lub długi spacer. Nie podjadaj, pij dużo wody. Nie mówię, że efekt przyjdzie od razu, ale jak przyjdzie to zostanie na stałe.

12 komentarzy:

  1. To prawda , ostatnio jadłam mało i już choróbsko mnie dopadło.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda! Złota zasada to 5-6 posiłków co 3 godziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeść trzeba, dobrze mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak ja by o mnie napisane.........

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama prawda! Nie wiem jak można sobie odmawiać jedzenia... Haha :D
    Najważniejsze to być zdrowym!
    Buziaki, Karolina


    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo - im mniej jesz tym jesteś grubsza, dlatego w Oświęcimiu co drugi miał nadwagę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba jeść, niesty niektórzy tego nie rozumieją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ;)
    Podziwiam Cię już od dłuższego czasu. Za te treningi, diety świetne ciało. Jeśli mogłabyś mi doradzić byłabym bardzo Tobie wdzięczna. Otóż od czego mam zacząć żeby zgubić brzuch (tkankę tłuszczową) nie jest to wielki brzuch ale kiedy siadam czuje dyskomfort mam po prostu fałdke. i źle mi z nią. Napisz mi proszę od jakich mam zacząć ćwiczeń i ile razy w tyg. Wiadomo zdrowe odżywianie plus do tego. Ale chodzi mi tu głównie o ćwiczenia. Będę naprawdę wdzięczna jak mi pomożesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem jak można nie jeść.. TO takie błędne myślenie nie jem = chudnę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Najgorsze jest to,że nadal wiele dziewczyn myśli,że jak przestanie jeść to schudnie.. Sama kiedyś byłam w takim błędzie. Cieszę się,że teraz jest propagowany zdrowy styl - zdrowe odżywianie. Jesteś moją inspiracją kochana!:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń


  11. Woooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń