środa, 20 maja 2015

Brak czasu na trening? Koniec z wymówkami!

"Ja? ja nie mam czasu na treningi", gdzieś już to słyszałaś???
Praktycznie codziennie spotykam się ze słowami "nie mam czasu", "jestem zmęczona", "zacznę od jutra".
A gdyby tak ktoś zaoferował nam milion złotych za zrobienie treningu w dzień, w który przecież jesteśmy tak zapracowani, nadal nie mielibyśmy na niego czasu? No właśnie... Kluczową rolę odgrywa tu motywacja oraz to jak bardzo chcemy osiągnąć cel i ile jesteśmy dla niego poświęcić.
Na kursie dla trenerów poznałam dziewczynę, która jest matką dwójki małych dzieci, w tygodniu pracuje, w weekendy robi kurs, jest na diecie, więc osobne posiłki przygotowuje swoim dzieciom, a osobne dla siebie i męża. Zawsze gdy przyjeżdżałam rano na weekendowe zajęcia, ona była już po treningu. Można? Można, ale musisz wiedzieć, że dokładnie tego chcesz.
Wizualizuj swoje marzenia, określ dokładnie czego chcesz i kim chcesz być, pogódź się ze wszystkimi za i przeciw, a potem dąż do swojego konkretnego celu. Uwierz mi, że satysfakcja będzie większa niż zmęczenie, które odczuwasz po ciężkim dniu. Jeśli naprawdę Ci na czymś zależy to dasz radę, czasem potrzeba tylko porządnego kopa w tyłek. Wierzę w Ciebie!

Jeśli potrzebujesz więcej motywacji to zapraszam na mój fanpage na facebook'u: www.facebook.com/llealicious




6 komentarzy:

  1. zgadza sie!! wymowki nie spalaja kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze znajdzie się 58974836 wymówek, przez co naprawdę rzadko ćwiczę :<
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę o michę w końcu zadbać, bo motywacja do treningu jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam zawsze znajdę czas na trening :D

    OdpowiedzUsuń