czwartek, 16 kwietnia 2015

Malinowo-waniliowo-kokosowa owsianka

Kto ma ochotę na zdrowe i pożywne śniadanie?
Owsianka to zdecydowanie moja ulubiona forma śniadania i  każdego dnia urozmaicam ją w inny sposób, dzięki czemu nigdy mi się nie nudzi i zawsze jest pyszna! Gramaturę składników proszę dobrać indywidualnie do swoich potrzeb.
 Składniki:
- maliny
- płatki owsiane
- wiórki kokosowe
- kilka orzechów nerkowca
- odżywka białkowa waniliowa (lub łyżeczka miodu + kilka ziarenek laski wanilli)

Przygotowanie:
Płatki owsiane gotuję w minimalnej ilości wody aż zmiękną i dodaję maliny. Po wymieszaniu przekładam wszystko do miski, wsypuję odżywkę białkową i dokładnie mieszam. Z wierzchu posypuję niewielką ilością wiórków kokosowych i nerkowców.
Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Przepis już sobie spisałam i na pewno w najbliższym czasie wypróbuję! :)) Z tym, że ja podaruję sobie akurat wiórki kokosowe- mimo, iż mają wielu swoich fanów, ja nie znoszę ich smaku :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie! muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! :) Moja mama kupuję i są pyszne! ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo nie przepadam za owsiankami... A ta wygląda tak pięknie, że aż mam chęć się przełamać *___*
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie cierpię malin, a za owsiankami nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można kupić odżywkę białkową i jaką wybrać, co powiedzieć sprzedawcy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogę prosić o odpowiedź? :)

      Usuń
    2. Odżywkę można kupić w każdym sklepie z suplementami, w dużych centrach handlowych są stoiska z suplementami :) Ja polecam takie firmy jak Trec, Olimp, Optimum Nutrition gold standard :)

      Usuń