poniedziałek, 19 stycznia 2015

♥ Koktajl węglowodanowo-białkowy dla aktywnych fizycznie ♥

   Koktajl węglowodanowo-białkowy idealnie sprawdzi się u osób, które na codzień trenują. Dlaczego? Dzięki spożywaniu obu tych makroskładników zapewnisz sobie idealne środowisko do wzrostu masy mięśniowej i uzupełnisz zapas glikogenu. Zatem po wysiłku fizycznym należy uzupełnić surowce energetyczne (węgle) i budulcowe (białko).
Koktajl jest gęsty, pyszny i pożywny!
Składniki:
- 1 banan
- 1/2 twarogu półtłustego
- 1/2 łyżki miodu
- 2/3 szklanki mleka

Wszystkie składniki miksujemy razem i pijemy :)
Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę, jeżeli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!!!

10 komentarzy:

  1. Cytat na koniec najlepszy <3
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat super!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytat <3
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cytat, tak przy okazji napisałam co nie co o twoim blogu <3
    W moim poście :))
    http://myliveomomom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi świetnie smakować. Ja jednak zastosuję troszkę mniej miodu, bo bazuję na mleku bez laktozy, czyli słodszym niż normalne. Koktajle są świetnym pomysłem na posiłek w ciągu dnia, zwłaszcza, choć nie tylko, dla osób uprawiających sport, dbających o piękną smukłą sylwetkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. może kiedyś skorzystam
    Obserwujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety sery u mnie odpadaja ze wzgledu na laktoze :(( wiec u mnie z izolatu ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile koktajl ma kalorii, bialka i weglowodanow? I czy mozna pic go wieczorem po cwiczeniach? Z gory dziekuje za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy koktajl, z pewnością wykorzystam :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń