piątek, 24 października 2014

♥ Roladki z ciasta francuskiego ♥

Witajcie Kochane! Przybywam do Was z pomysłem na pyszną przekąskę w ciągu dnia!
Składniki:
♥ ciasto francuskie
♥ szynka
♥ ser
♥ oliwki
♥ 2 jajka
Przepis jest bardzo prosty :) W misce mieszamy drobno pokrojoną szynkę, starty ser, oliwki i jedno jajko. Rozwijamy na papierze do pieczenia ciasto francuskie i na całej jego długości wykładamy farsz. Zwijamy ciasto w roladkę i kroimy.
Pokrojone kawałki ciasta układamy na papierze. rozbijamy jedno jajko i po wierzchu smarujemy je jajkiem. Roladki wsadzamy do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni na około 25 minut (aż ciasto się zarumieni).

piątek, 17 października 2014

♥Pyszny i dietetyczny deser lodowy ♥

Witajcie Kochane! Jak już dobrze wiecie, uwielbiam słodycze! Nie idzie to jednak w parze z treningami , dlatego zdecydowanie odmawiam sobie kupnych, nafaszerowanych chemią batonów, a w zamian za to robię desery sama.

Składniki:
- jogurt naturalny
- 1,5 łyżeczki miodu
-mussli
- banany
- cynamon
Banany blendujemy z jogurtem naturalnym i 0,5 łyżeczki miodu. Odstawiamy do zamrażalnika na 30 minut. 

Jogurt naturalny mieszamy z łyżeczką miodu i wlewamy pierwszą warstwę do pucharka, następnie układamy kilka plasterków banana i znów polewamy jogurtem, Tym razem jogurt przykrywamy warstwą mussli. Po wyjęciu lodów bananowych z zamrażalnika wykładamy je na samą górę deseru i znów posypujemy mussli. GOTOWE! :)

niedziela, 12 października 2014

♥ Cheat day ♥

Witajcie Kochane! Jest taki koktajl, który uwielbiam, ale którego nie pijam w normalne dni treningowe, zostawiam go sobie na tzw. cheat days.  Koktajl jest przepyszny i koniecznie musicie go spróbować! 


Składniki:

♥ Dżem porzeczkowy
♥ mleko
 lody waniliowe

Wszystkie składniki dobieracie indywidualnie, w zależności od tego dla ilu osób przygotowujecie koktajl. Ja i mój chłopak jesteśmy zachwyceni ta mieszanką, więc jeśli już cheat day, to tylko z koktajlem porzeczkowo-waniliowym!

poniedziałek, 6 października 2014

♥ 11 Sekretów szczupłej sylwetki ♥

Witajcie kochane! Każda z nas chciałaby znać magiczne zaklęcie, dzięki któremu będziemy szczupłe. Niestety, nic samo do nas nie przyjdzie, jeśli nie włożymy w to swojej pracy. Przygotowałam dla Was 11 sekretów, dzięki którym udaje mi się utrzymywać szczupłą sylwetkę:

1. jedz 5 posiłków dziennie. Nieregularne spożywanie posiłków spowalnia metabolizm. 
2. Nie podjadaj między posiłkami (takie podjadanie jest bardzo zgubne, często wtedy sięgamy po produkty, których później żałujemy).
3. nie stosuj morderczych diet, które tylko osłabią Twój organizm i przyniosą efekt jojo – jedz zdrowo i trenuj!.
4. Zmień nawyki żywieniowe (zastąp białe pieczywo na chleb razowy, makaron na makaron razowy, popularne płatki śniadaniowe na płatki owsiane)
5. Zamiast kalorycznego, czekoladowego deseru przygotuj deser owocowy.
6. Pij ok. 2 L wody dziennie.
7. Ostatni posiłek zjedz 2-3 godziny przed snem.
8. Ćwicz minimum 3 razy w tygodniu.
9. Staraj się spożywać jedynie zdrowe tłuszcze (np. awokado), zrezygnuj z wszelkiego rodzaju fast food’ów.
10. Codzienną serię brzuszków wykonaj  jeszcze przed śniadaniem, przyspieszysz metabolizm na cały dzień.
11. Bądź wytrwała w swych zamierzeniach. Tylko ciężką i rzetelną pracą osiągniesz sukces!

A jakie są Wasze sekrety szczupłej sylwetki?
Miłego weekendu i mnóstwo uśmiechu!!