piątek, 27 czerwca 2014

♥ 6 POMYSŁÓW NA TRENING♥

„W zdrowym ciele zdrowy duch.”
W moim życiu, oprócz prawidłowej, zdrowej diety, dużą rolę odgrywa sport. Dzień bez treningu jest dniem straconym – otóż to. Absolutnie nie jest to jedynie kwestia wyglądu, który osiągam dzięki ćwiczeniom. I tutaj sprawdza się cytat, który przytoczyłam na samym początku. Dzięki treningom mam więcej energii, wydziela mi się dużo endorfin, dzięki czemu jestem pozytywnie nastawiona, czuję że robię coś dla siebie i dla swojego zdrowia. Zaczynając swoją przygodę ze sportem chciałam jedynie pracować nad swoim wyglądem. Szybko jednak treningi weszły na stałe w mój styl życia.
Nie musicie od razu wydawać mnóstwa pieniędzy na karnet na siłownię, ani kupować specjalnego sprzętu. Pokażę Wam kilka prostych sposobów na dobre i skuteczne ćwiczenia:

1)      Ciężarki.
Jeśli posiadacie je w domu to bardzo dobrze, jeśli nie to żaden problem. Weźcie dwie 1,5 litrowe wody i w ten sposób możecie zacząć ćwiczyć nad wysmuklaniem i rzeźbieniem ramion. Trzymając ciężarki w rękach można też robić przysiady, świetnie wpływające na nasze pośladki.

2)      Schody
Nie musicie chodzić na siłownię żeby pięknie wysmuklić nogi, unieść i wyrzeźbić pośladki. Znajdźcie w okolicy porządne schody i zróbcie parę rundek w górę i w dół. Możecie wchodzić co jeden, co dwa schodki. Wskakiwać i zeskakiwać, wbiegać i zbiegać.

3)      Podłoga
Jeśli nie posiadacie maty do ćwiczeń, to weźcie kocyk, złóżcie go na pół i róbcie na nim wszystkie ćwiczenia stacjonarne: brzuszki, pompki, wymachy nóg do góry, planki itp.
4)      hula hop
Jeśli macie w domu hula hop, to teraz przyszła pora aby go użyć. Włączcie ulubiony film, stańcie przed telewizorem i kręćcie ile dacie radę. Jeśli Wasze hula hop jest za lekkie to dosypcie do środka np. grochu.


5)      Park
Park to idealne miejsce, żeby pobiegać. Weźcie ze sobą mamę, partnera lub przyjaciółkę i idźcie razem biegać, będzie Wam raźniej. Bieganie angażuje dużo mięśni, to jedna z moich ulubionych aktywności fizycznych.


6)      Krzesło
Świetny trening kardio – wskakujemy i zeskakujemy, wchodzimy i schodzimy z krzesła.

To tylko kilka z wielu pomysłów na ćwiczenia niewymagające od nas specjalnego sprzętu. Najważniejsze to zaangażowanie i motywacja. Oczywiście, nikt nie musi ćwiczyć tak jak ja codziennie. 2-3 razy w tygodniu spokojnie wystarczy. Pamiętajcie też o piciu wody! Chociaż 1,5-2 L wody dziennie.

„Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robić rzeczy których dotąd nie robiłeś” !

piątek, 20 czerwca 2014

♥ Woda a zdrowy wygląd – NAWADNIAMY NASZ ORGANIZM ♥

Zastanawiając się jak polepszyć stan naszej skóry i stan zdrowia  udajemy się w poszukiwania drogich kosmetyków i produktów spożywczych. Często zapominamy jednak o najprostszych składnikach, które mają zbawienny wpływ na to jak wyglądamy i jak się czujemy.
Jednym z takich produktów jest woda. Dziennie powinnyśmy wypijać ok. 1,5-2 l wody. Wydaje się dużo, ale spójrzmy na jej działanie: pobudza metabolizm, redukuje cellulit, nawilża skórę, poprawia trawienie, dodaje energii, wypłukuje toksyny, reguluje temperaturę organizmu i pomaga w rzeźbieniu mięśni. Mnie te właściwości zdecydowanie przekonują. Nie każdy jednak lubi wodę. Zamiast zastępować ją gazowanymi, kolorowymi i słodzonymi napojami, polecam samemu przygotować pyszną wodę smakową.
Przygotowałam dla was prosty przepis na idealną wodę na lato:

Składniki:
- arbuz
- kilka plasterków cytryny
- kostki lodu
- woda
W ten sposób mamy pyszną, orzeźwiającą wodę.

Kolejną alternatywą dla wody jest arbuz. Składa się on w 92% z wody. Zawiera też przeciwutleniacze, które opóźniają proces starzenia się skóry.

Pamiętajcie, nawadniajcie swój organizm regularnie, a na pewno zobaczycie efekty!
Smacznego!

środa, 18 czerwca 2014

♥ Сiasteczka owsiane ♥

Zdrowy wygląd to nie tylko pielęgnacja od zewnątrz. Kluczową rolę w naszym wyglądzie odgrywa to co jemy! Ja jestem zwolenniczką zdrowego odżywiania i uprawiania sportu. Codziennie trenuję i zdrowo się odżywiam. Oczywiście, nie zawsze tak było. Kochane, nigdy nie jest za późno, żeby zacząć żyć zdrowo, trzeba tylko znaleźć czynnik, który nas zmobilizuje i wykazać się wytrwałością.
Dużym błędem jaki popełniamy w ciągu dnia jest podjadanie. Zazwyczaj sięgamy wtedy po batoniki i inne kaloryczne rzeczy. Chcę podzielić się z Wami moją bardzo niskokaloryczną przekąską, dzięki której nie przytyjecie, a dostarczycie organizmowi wielu składników odżywczych i zwalczycie głód. Ciastka są dietetycznenie zawierają mąki, cukru, proszku do pieczenia i jajek!

Płatki owsiane są bogate w witaminy i minerały, są też źródłem błonnika.
Zajmują trzecie miejsce w rankingu najzdrowszych pokarmów świata. Są idealne przy wysiłku fizycznym i umysłowym.

Składniki:
- płatki owsiane
- płatki jęczmienne
- rodzynki
- orzechy ( jakie tylko chcecie)
- pestki słonecznika
- miód


Płatki owsiane i jęczmienne minimalnie zalewamy wodą, dodajemy miód (tak żeby płatki się skleiły). Całość blendujemy, dodajemy resztę składników i dowolnie formujemy ciastka. Wsadzamy je do piekarnika rozgrzanego do 160 stopni na ok. 40 minut.
GOTOWE!


Szybko, łatwo, pysznie, dietetycznie J!

poniedziałek, 16 czerwca 2014

♥ SPORTOWY TRYB ŻYCIA - mój strój na treningi ♥


Jaki powinien być strój na trening? Przede wszystkim – wygodny. Jeśli jednak sport zagościł w Waszym życiu na stałe to warto zainwestować w porządny strój przeznaczony specjalnie do ćwiczeń.
Poniżej przedstawiam Wam mój ukochany strój na trening.



1)                        BUTY
Moje buty to biegowo-treningowe Nike free 5.0. Bardzo wygodne i lekkie co daje duży komfort w trakcie treningu. Jeżeli nie wiecie od czego zacząć kompletowanie swojego stroju to zdecydowanie na początek polecam buty. Opis producenta:
Cholewka:
Ultralekka technologia Nike Flywire zapewnia stopie wyjątkowe wsparcie oraz zwiększa stabilizację na poziomie śródstopia, a obszerne wstawki z meshu zapewniają optymalną oddychalność i odpowiednią cyrkulację powietrza. Bezszwowo, laserowo ponacinany materiał zapewnia stopie dobrą wentylację i elastyczność w każdej fazie jej przetaczania. Odblaskowe elementy gwarantują widoczność w warunkach niedostatecznego oświetlenia.
Podeszwa:
Podeszwa w Nike Free Run+5 wykonana jest z pianki Phylite. Poprzeczne i podłużne nacięcia podeszwy umożliwiają naturalny zakres ruchu. Na pięcie zastosowano odporną na ścieranie gumę węglową BRS 1000, a na śródstopiu waflową podeszwę dającą dobrą przyczepność i tłumiącą dodatkowo wstrząsy o podłoże.


2)                        KOSZULKA
Idealnie przylega do ciała. Wykonana z zastosowaniem technologii Dri-FIT, która ułatwia odprowadzanie wilgoci na zewnętrzne części materiału, co podnosi wydajność i komfort treningu.


3)                        SPODENKI

Zdecydowany plus w tych spodenkach to wbudowane wewnętrzne spodenki (2 w 1).    Gwarantują wygodę użytkowania przy jednoczesnej doskonałej cyrkulacji powietrza. Dzięki wbudowanym wewnętrznym spodenkom nie musimy obawiać się, że przy skłonach i innych ćwiczeniach będzie widać nam majtki.
Spodenki są wykonane z zastosowaniem technologii Dri-FIT, która zapobiega dużemu poceniu się i szybko odprowadza pot, co daje większy komfort na treningach. 

A jak to u Was jest ze sportem? Ćwiczycie, zaczynacie, czy brak Wam motywacji??


Zapraszam Was także na mój profil na instagramie:

 mój instargram:

sobota, 14 czerwca 2014

♥ OLEJ KOKOSOWY ♥

Witajcie kochani, piszę aby podzielić się z Wami moim najnowszym odkryciem – olejem kokosowym. Jest to produkt o wielu zastosowaniach: na włosy, na twarz, na ciało…i do smażenia J. Jest to produkt w pełni naturalny, a jak wiadomo, takie kosmetyki są dla nas najlepsze.

  • Włosy – olej kokosowy ma zbawienne działanie na włosy. Możemy stosować go na końcówki włosów, aby wygładzić fryzurę lub jako maskę, nakładając ją na całą długość włosów. Odkąd odkryłam niesamowite właściwości oleju kokosowego, stał się on moim uzależnieniem! Wzmacnia, wygładza, nawilża i chroni nasze włosy przed utratą protein. Miesięczna kuracja przynosi naprawdę widoczne efekty

  • Twarz – olej kokosowy świetnie nawilży wysuszoną skórę twarzy, już niewielka ilość produktu starczy, bo odmienić jej wygląd.

  • Ciało – wspaniale sprawdza się jako nawilżający krem do ciała. A to tylko jedna ze zbawiennych właściwości oleju kokosowego. Opóźnia starzenie się skóry i pięknie ją wygładza. Co więcej, możemy go kupić w wersji zapachowej i bezzapachowej. Polecam smarowanie olejem najbardziej przesuszone części naszego ciała jak łokcie i kolana. Do tego wszystkiego dochodzi cudowny zapach ciasta kokosowego – cudo ! Olej kokosowy świetnie nadaje się również do masażu, stanowiącego nawilżający i kojący zabieg na skórę.

  • Jakby tego było mało, olej kokosowy wspomaga również odchudzanie!  Pobudza przemianę materii i wspomaga ubytek wagi. Polecam smażyć potrawy zamiast na zwykłym, tłustym oleju na oleju kokosowym. Jest on po prostu dla nas zdrowszy i korzystniejszy.
Produkt zdecydowanie wart polecenia, koniecznie musicie spróbować, a może też stanie się waszym ulubieńcem! Do kupienia w sklepach z żywnością ekologiczną wersji zapachowej i bezzapachowej.

piątek, 6 czerwca 2014

♥ Bomba witaminowa. Koktajl bananowo – truskawkowy ♥

Witajcie kochani! Dzisiaj troszkę o pielęgnacji od wewnątrz! Aby skóra była dobrze odżywiona i nawilżona nie wystarczą tylko dobre kremy, należy się zdrowo odżywiać.                                            „ Jesteśmy tym co jemy”.                               
Dbajmy zatem o to, aby w naszym organizmie znajdowały się same dobre i pełnowartościowe produkty.
Prawdziwą bombą witaminową, która dostarczy nam energii i wzmocni nasz organizm jest koktajl truskawkowo - bananowy.

  • Truskawki mają właściwości bakteriobójcze, wzmacniające, wspomagają pracę nerek i obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są bogate w witaminę C, A, B1, B2, E, żelazo, przez co chronią nas przed anemią, wapń i fosfor, które wspomagają pracę mięśni i wzmacniają kości. Truskawki korzystnie wpływają na stan naszej cery i włosów.
  • Banany są źródłem potasu, magnezu, kwasu foliowego, witaminy C, D, E, K, B1, B2, B5, B6, B11, B12 i węglowodanów, przez co dostarczają nam potrzebnej energii.

Oprócz znacznej ilości witamin, koktajl bananowo-truskawkowy ma oczywiście przepyszny smak, jest idealny na ciepłe, słoneczne dni.

Podstawą mojego koktajlu są trzy składniki. Nie dodaję cukru, dlatego że owoce same w sobie są słodkie, więc po co dodawać zbędne kalorie? :)
- truskawki
- banan

- maślanka


Koktajl możemy ozdobić np. w ten sposób:

SMACZNEGO !