środa, 19 listopada 2014

♥Targi Fit&Sport Show♥

Witajcie!
15 i 16 listopada  w hali EXPO XII w Warszawie odbyły się targi Fit&Sport Show, oczywiście nie mogło mnie na nich zabraknąć!
Często pytacie mnie skąd brać motywację.

Takie targi są wspaniałą okazją na poznanie pozytywnych ludzi, zarówno amatorów jak i profesjonalistów. Niezwykła dawka energii, endorfin i motywacji do dalszej pracy. I choć każdy z nas był tam zupełnie inny to łączyło na jedno, pasja i miłość do sportu i zdrowego odżywiania.

Co można było zobaczyć na targach Fit&Sport Show?
♥ Mnóstwo ciekawych stoisk ze zdrową żywnością, suplementami i odzieżą sportową.
♥ bardzo przydatne porady dietetyczne
♥ wspaniałe treningi, które porwały wszystkich! Ludzie, którzy nie byli przygotowani, nie mieli strojów sportowych zdejmowali buty i ćwiczyli w jeansach. To dopiero przykład motywacji, która panowała na targach!
♥ Calym targom towarzyszyła masa konkursów i wspaniałych nagród

Zachęcam Was do brania udziału w kolejnych edycjach targów!! Bądźmy dla siebie wzajemną inspiracją!



Więcej zdjęć znajdziecie też na moim instagramie: http://instagram.com/llealicious_ 

10 komentarzy:

  1. Świetna sprawa takie sportowe targi :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wybrałabym się na takie targi, gdyby był gdzieś w mojej okolicy ;)
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, sama chętnie bym się wybrała gdyby zorganizowano coś takiego w Katowicach lub Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sprawa z tymi targami,uwielbiam tego rodzaju imprezy :)

    http://xavilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę :)) sama bym się chętnie wybrała :)

    fit-na-lato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zaluje ze nie moglam tam byc ale mam nadzieje ze uda mi sie wybrac na FIBO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że dobrze się bawiłaś, ale sport w takiej masie ludzi to chyba nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. OO ciekawe. Widać, że dobrze się bawiłaś. Ja niestety mam do takich targów daleko :)
    dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń