środa, 12 listopada 2014

♥ Kuracja oczyszczająca Cleanse Me ♥

Witajcie Kochani! Wiem, ze wiele z Was czekało na recenzję soków Cleanse Me, oto i ona!

Zacznijmy od tego, po co nam taka kuracja? Soki Cleanse Me mają za zadanie oczyścić nas z toksyn, które zalegają w organizmie, dodać energii i odżywić nasz organizm.
Cała kuracja oczyszczająca polega na tym, że przez cały dzień pijemy soki i składa się z 6 etapów.

sok nr. 1 woda źródlana, cytryna, syrop z agawy, pieprz cayenne
sok nr. 2 zielone jabłko, ogórek zielony, seler naciowy, sałata rzymska, kapusta, szpinak, cytryna
sok nr. 3 woda źródlana, orzechy nerkowca, syrop z agawy, wanilia, cynamon
sok nr. 4 zielone jabłko, ogórek zielony, seler naciowy, sałata rzymska, kapusta, szpinak, cytryna
sok nr. 5 ananas, jabłko, mięta
sok nr. 6 marchew, zielone jabłko, burak, cytryna, imbir

Kurację można zamówić na 1,3 lub 5 dni. Ja miałam jednodniową i jestem naprawdę zadowolona!
Jeśli chodzi o smaki, to sok nr. 3 i 5 to moi zdecydowani faworyci, pycha!!!! Największy problem miałam z zielonym sokiem (nr. 2 i 4), ponieważ to nie moje smaki, ale czego się nie robi dla zdrowia i urody :)
Kurację postanowiłam przeprowadzić w sobotę, tak aby dać mojemu organizmowi maksymalne odprężenie i oczyszczenie. Aby zwiększyć efekty kuracji zrobiłam sobie gorącą kąpiel i dodałam trochę ruchu.
No właśnie, jeśli chodzi o trening... oczywiście, nie zrobiłam mojego typowego, codziennego treningu z dużym obciążeniem, natomiast jak najbardziej ruch jest wskazany.

Jakie są moje korzyśći z kuracji oczyszczającej Cleanse Me?
 wspaniała motywacja, aby dbać dalej o oczyszczony organizm i zdrowo się odżywiać
 odczuwalna dawka energii od rana następnego dnia po kuracji
♥ lepsze samopoczucie, myśl, że zrobiłam coś dobrego dla siebie, dla swojego ciała i organizmu
 co najważniejsze, rano czułam się lekka jak piórko :)

Kochane, jeśli chcecie zmienić coś w swoim życiu, zacząć się zdrowo odżywiać, lub po prostu tak jak ja pozbyć się zbędnych toksyn z organizmu, to polecam Wam gorąca zacząć od detoksu.
Soki można zamówić na stronie www.cleanseme.pl. Tam też znajdziecie więcej informacji dotyczących detoksu z sokami Cleanse Me.

21 komentarzy:

  1. O jaaa, strasznie zaciekawiłaś mnie tym postem, pierwszy raz się z tym spotykam hahah. Sklep wylądował u mnie w zakładkach a te soczki na liście rzeczy do kupienia hahah :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, naprawdę masz talent do pisania.
    Wpadnij do mnie i jak możesz napisz w komentarzu jak mi idzie :P http://hellorskyy.blogspot.com/
    Potrzebuje rady dobrej blogerki.
    POZDRAWIAM BUZIAKI ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te soczki :) Może sama wypróbuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała się pokusić o tą kurację! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ciekawe!

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do szortów z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa :)) Muszę o tym pomyśleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za post który napisałaś i generalnie za wszystkie, bo dzięki Tobie staram jeść sie regularnie i zdrowo nie w biegu i gospodarować jak najlepiej czasem. OBY TAK DALEJ!!!:-)
    Zapraszam do mnie moze i Tobie cos sie spodoba
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe... mega duzo pozytywnych opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CZEŚĆ ROZKRĘCAM ZABAWĘ O NAZWIE "PERFEKCYJNA PANI DOMU" TAGI O TAKIEJ NAZWIE KRĄŻĄ NA YOUTUBE WIELE MIESIĘCY A MOŻE NAWET LAT, WIĘC ZAPEWNE WIESZ O CO CHODZI ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA PO PYTANIA DOTYCZĄCE ZABAWY. POZDRAWIAM CIEPLUTKO !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sprawa, nigdy o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice, great post!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmotywowałaś mnie już do picia czystka, więc z sokami też chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo zainteresowałaś mnie :) chętnie bym przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba spróbuję! :)

    http://martynhka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiły mnie te soczki :) Mam pytanie, mogłabyś pokazać swój stolik? :) Jestem na etapie urządzania mieszkania i szukam białego stolika kawowego w połysku, zdradzisz jak wygląda Twój i gdzie kupiłaś? :>

    http://redonmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to zwykły stolik z ikei :* Myślę, że spokojnie go tam jeszcze dostaniesz :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Podziwiam to w jaki sposób dbasz o siebie! Te soki na 5 dni to strasznie droga impreza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraz zobaczę te soki, bo mnie zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń