niedziela, 12 października 2014

♥ Cheat day ♥

Witajcie Kochane! Jest taki koktajl, który uwielbiam, ale którego nie pijam w normalne dni treningowe, zostawiam go sobie na tzw. cheat days.  Koktajl jest przepyszny i koniecznie musicie go spróbować! 


Składniki:

♥ Dżem porzeczkowy
♥ mleko
 lody waniliowe

Wszystkie składniki dobieracie indywidualnie, w zależności od tego dla ilu osób przygotowujecie koktajl. Ja i mój chłopak jesteśmy zachwyceni ta mieszanką, więc jeśli już cheat day, to tylko z koktajlem porzeczkowo-waniliowym!

23 komentarze:

  1. Ale pyszny cheat.<3

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm pyszności! Jak wrócę do Sopotu to go zrobię ♥

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrobisz post z twoim dziennym jadłospisem i treningami? Jestem ciekawa ile osoba która tylke ćwiczy powinna zjeść;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mniam, wygląda przepysznie, na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! :D Muszę spróbować jak tylko dopadnę dżem porzeczkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mniam mniam :D zjadłabym taki :D dawno nie robiłam żadnego koktajlu :D muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, zawsze robisz mi smaka! :)

    Nowy post!
    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Omom świetne zdjęcia i ten koktajl muszę go zrobić !
    Po za tym masz świetnego bloga.
    Więc obserwuję bo widzę że warto ! *-*
    ps. świetny design

    W wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, może ci się spodoba i zostaniesz moją czytelniczką bądź zostawisz po sobie jakiś ślad tak jak ja u Ciebie :)
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmmmm...uwielbiam dżem porzeczkowy i lody waniliowe - na pewno spróbuję tego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. wierze ze pyszny ale te foty jeszcze bardziej smakowite <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie, wiesz co zrobiłaś! Idę po lody... Nie nie nie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż ślinka cieknie ;D pychotka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany koktajl z dżemu, tego jeszcze nie piłam i nie wiem dlaczego :D muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam!! Gdybym nie była takim zmarźluchem to jutro pobiegłbym do sklepu, tak muszę czekać na cieplejsze dni :((

    OdpowiedzUsuń