poniedziałek, 6 października 2014

♥ 11 Sekretów szczupłej sylwetki ♥

Witajcie kochane! Każda z nas chciałaby znać magiczne zaklęcie, dzięki któremu będziemy szczupłe. Niestety, nic samo do nas nie przyjdzie, jeśli nie włożymy w to swojej pracy. Przygotowałam dla Was 11 sekretów, dzięki którym udaje mi się utrzymywać szczupłą sylwetkę:

1. jedz 5 posiłków dziennie. Nieregularne spożywanie posiłków spowalnia metabolizm. 
2. Nie podjadaj między posiłkami (takie podjadanie jest bardzo zgubne, często wtedy sięgamy po produkty, których później żałujemy).
3. nie stosuj morderczych diet, które tylko osłabią Twój organizm i przyniosą efekt jojo – jedz zdrowo i trenuj!.
4. Zmień nawyki żywieniowe (zastąp białe pieczywo na chleb razowy, makaron na makaron razowy, popularne płatki śniadaniowe na płatki owsiane)
5. Zamiast kalorycznego, czekoladowego deseru przygotuj deser owocowy.
6. Pij ok. 2 L wody dziennie.
7. Ostatni posiłek zjedz 2-3 godziny przed snem.
8. Ćwicz minimum 3 razy w tygodniu.
9. Staraj się spożywać jedynie zdrowe tłuszcze (np. awokado), zrezygnuj z wszelkiego rodzaju fast food’ów.
10. Codzienną serię brzuszków wykonaj  jeszcze przed śniadaniem, przyspieszysz metabolizm na cały dzień.
11. Bądź wytrwała w swych zamierzeniach. Tylko ciężką i rzetelną pracą osiągniesz sukces!

A jakie są Wasze sekrety szczupłej sylwetki?
Miłego weekendu i mnóstwo uśmiechu!!

56 komentarzy:

  1. Świetne! Chciałabym jeszcze co nieco zgubić, ale trochę brakuje mi motywacji. Czas wziąć się w garść.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  2. staram się pić codziennie 2l wody i muszę przyznać, że nawet m to wychodzi.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pod każdym punktem się podpisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady. :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam szczupłej sylwetki ani jej sekretów. Jestem tłustym wieprzem ;(

    http://bsylwia.blogspot.com/
    Sylwia Bajera Photography - FB

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, świetne wskazówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś taka śliczna. Jakie wyćwiczone nogi. *.*
    Zaobserwowałam bo ciekawy blog, mam nadzieję, że mogę oczekiwać od Ciebie tego samego x.
    :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia x.
    http://dyaara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się jeść regularnie i ćwiczę :) Myślę, że ruch dla zdrowej i szczupłej sylwetki jest najważniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatne rady !
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dieta owocowa warzywna i ćwiczenia z Mel B :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładnie wyćwiczyłaś nogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hi dear!! you look so lovely! amazing post! your blog is really nice! it would be perfect to follow each other! if you want just let me know about it! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najszybciej zrzucić tłuszczyk? Nie chcę budować mięśni (przynajmniej narazie), najpierw chcę schudnąć, a potem popracować nad rzeźbieniem mięśni. Proszę o pomoc! Jakie są najskuteczniejsze ćwiczenia? Bieganie jest wskazane w tym przypadku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, bieganie zdecydowanie pomaga w zrzucaniu tkanki tłuszczowej, polecam wszystkie ćwiczenia kardio (bieganie, wyskoki, podskoki) Trzeba też pamiętaj o zdrowym odżywianiu, to 70% sukcesu :) Do dzieła ! :*

      Usuń
    2. A brzuszki dają efekt w zrzuceniu tłuszczu z brzucha? Bo słyszałam opinie że niewiele pomagają. Z góry dziękuje za odpowiedź :*

      Usuń
    3. Samymi brzuszkami nie spalimy tłuszczu na brzuchu niestety. Najlepsze efekty będą wykonując kardio(np. bieganie) + zdrowa dieta :*

      Usuń
  14. przydatne wskazówki ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 11 punkt najważniejszy bez samodyscypiny nic sie nie osiagnie, poprosze o post na mieśnie brzucha
    www.julitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym mieć w sobie tyle siły żeby spełniać chociaż połowę z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio nie miałam czasu ćwiczyć. Musze się za to zabrać od następnego dnia. Ja jeżeli już coś jem między posiłkami to jakiś owoc lub kanapka z serem plus ciemne pieczywo i oczywiście woda mineralna zawsze i wszędzie :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby rzeczy oczywiste a mało kto tego przestrzega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny poradnik :)
    Niestety, ja nie umiem odpuścić słodyczy :((((

    Zapraszam do mnie :) :
    kalapublicdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie zgadzam się z każdym punktem :) | Jestem tutaj nowa, byłoby mi bardzo miło gdybyś w wolnej chwili mogła zajrzeć na mojego bloga http://polinska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci szczerze,że od poniedziałku zaczynam zdrowy tryb życia i każda z tych porad przyda mi się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się nie odchudzam :)

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie odchudzam, tylko zdrowo się odżywiam. O tym właśnie jest ten post, żeby się nie odchudzać a zmienić nawyki żywieniowe na zdrowsze, więc zapraszam do przeczytania najpierw :)

      Usuń
  23. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o 10. punkcie nie wiedziałam ;o
    miesiąc temu przestawiłam się na taki tryb życia :) w sumie jem tylko sniadanie, obiad i owoce hahaha
    ciagle mysle o chipsach które tak kocham... do maca czasem chodze, bo wychodzę z zalozenia, ze lpiej sobie od czasu do czasu pozwolić, niż nagle zjeść tego pelno i się zalamac psychicznie...
    cwicze codziennie około godziny :)


    co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe (od dawna),miło by było, gdybyś się zrewanżowała :)
    PS. zapraszam do lajkowania, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  25. Najgorsze to chyba jest właśnie to podjadanie. Pomimo, że jestem raczej klasyczną sylwetką, to jednak czuję szczególnie w zimie, że podjadanie nieźle odkłada mi się w boczkach, co jest moim prywatnym utrapieniem. Muszę chyba zastosować się do punktów mówiących o ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rady! Ja osobiście stosuję to od dłuższego czasu! :)
    Przy okazji zapraszam na udział w anonimowej ankiecie na moim blogu
    myliveomomom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post =D Może wzajemna obserwacja ? :) zapraszam do mnie ;) http://fashioninherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne sekrety :) Ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prowadzisz super bloga. Ja od dzis staram sie zaczac program cwiczen ;)
    Moze wspolna obserwacja ? ;)
    http://weerka-blog.blogspot.com/?m=1

    Jesli tak napisz do mnie w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie przede wszystkim jedzenie owoców i ćwiczenia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję.
    http://fashioninherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciężko sie trzymac zasad, no ale cóz chcemy byc piekne :) Ciekawy blog. Obserwuję :) http://teenparaglider.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. oooj chyba muszę wprowadzić te zasady w życie..;D Jak na Ciebie patrzę - no idealna kobieta ! :)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post ! Śliczne zdjecia :) Powinnaś pisać tego typu więcej postów bo Ci naprawdę wychodzą !
    Zapraszam do przeczytania nowego posta u mnie :)
    Obserwuje i liczę na to samo :* mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Notka o bananowym chkebie byla suoer, ta tez jest calkiem fajna, porady zawsze się przydają, ;)
    Może wzajemna obserwacja? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj a ja się odwdzięczę.

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. :( Takie smutne, kiedy dowiaduję się, że stosuję się tylko do 3. punktu :P Od jakiegoś czasu mam zamiar troszkę regularniej jeść, nie przed snem i pić więcej wody - wiem, że moje tłumaczenia, że jestem zabiegane są kiepskie. Ale jakoś tak wychodzi. Coś tak czuję, że jak zwolni mi metabolizm, to wtedy będę zmuszona coś zrobić z moimi nawykami. Bardzo podoba mi się to podsumowanie w kilku krótkich punktach, chyba sobie wydrukuję coś takiego i gdzieś powieszę. Może będzie bardziej motywowało. Chciałam tylko dodać, że masz przepiękne włoski. :3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. wytrwalosc jest zdecydowanie kluczowa, no i geny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a jak to jest z budyniem? można go od czasu do czasu zjeść np. jako podwieczorek (oczywiście mam na myśli taki bez cukru)? Czy lepiej go sobie darowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe budynie zawierają sporo chemii, dlatego ja bym je ograniczała, ale przy regularnych treningach i zdrowym odżywianiu można czasem pozwolić sobie na tzw. "cheat meals" :)

      Usuń
  40. bardzo przydatne wskazówki niby oczywiste ale zapomniane

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje patenty (nie sekrety, bo nie kryję się z nimi ;-)). Czasem jem nawet więcej niż 5 posiłków, ale bardzo lekkich. Unikam opychania się. Jem wszystko (także gluten, węglowodany i wszystko, co "niemodne"), a także słodycze, ale jem to w rozsądnych ilościach. Dużo się ruszam. Nie robię długich przerw w jedzeniu (dbam, aby nie zwalniać metabolizmu). Kiedy przybiorę ze 2 kilo (po Świętach ;-)) przechodzę na jedyną sensowną dietę, czyli dietę "Żrej mniej". ;-) Mimo dużej niedoczynności tarczycy i tego,że jestem starsza od Ciebie nie mam problemów z wagą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przez studia nie mam czasu na ćwiczenia, kiedyś cwiczyłam regularnie przez 2 lata. Teraz staram się jedynie zdrowo odżywiać ale jakieś 'grzeszki' też mi sie zdarzają ;P

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny i przydatny post:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hey,
    I really like your lovely Blog. Do you want to follow each other via GFC?
    If yes tell me and i follow you back, honey :)

    Greetings from Germany
    www.sophias-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bądź wytrwała w swych zamierzeniach. Tylko ciężką i rzetelną pracą osiągniesz sukces! Bez tego ani rusz! świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń