wtorek, 12 sierpnia 2014

♥ ZUPA KREM Z SOCZEWICY I MARCHEWKI ♥

70% sukcesu w walce o piękną sylwetkę to zdrowe odżywianie!
Przepis na krem z soczewicy podkradłam mojej mamie.  Jest pyszny i zdrowy!

Składniki:
- 1 młoda cebula
- 4 łyżki soczewicy czerwonej
- średni pomidor
- 1 łyżka oliwy z oliwek
- bulion warzywny 1 szklanka
- 1 łyżeczka startego  imbir

- 4 marchewki

Podsmażamy cebulkę, następnie dodajemy imbir. Wrzucamy do niej marchewkę i dodajemy trochę wody. Dusimy 5 minut.
Dodajemy soczewicę i pomidora. Całość zalewamy bulionem
Doprawiamy solą morską i pieprzem. Wszystko razem dusimy ok. 20-25 minut (aż zmiękną warzywa).
Na koniec wszystko razem miksujemy.

SMACZNEGO!

23 komentarze:

  1. Masz rację. Ludzie chcąc schudnąć często tylko ćwiczą, a przecież należy też zmienić swoje nawyki żywieniowe. Przepis ciekawy i zabieram się do przyrządzania, pozdrawiam ;)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny przepis, będę musiała kiedyś spróbować go zrobić! :)
    http://myliveomomom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o takiej zupie :-) Koniecznie wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis, bardzo lubię zuy kremy dlatego koniecznie to wypróbuję :)

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja teściowa robi cudowną zupę z soczewicy, ale nie wzięłam jeszcze przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie próbowałam i nie miałam też okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wypróbuję w najbliższym czasie! :)
    Pozdrawiam, Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za pomysł na pierwsze danie obiadowe w dniu dzisiejszym :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Spadłaś mi z nieba, bo właśnie z tatą się zastanawialiśmy nad jakąś potrawą z marchewki. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie zup, ale ta wygląda pysznie :)

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przeszłam na dietę sródziemnomorską polecam :) i zapraszam po inspiracje na http://coco-bebe.blogspot.com :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem przeciwniczką diet, stawiam na zdrowe odżywianie i treningi i taki styl życia proponuję wszystkim !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm.. jakie pyszności! Nigdy nie jadłam, koniecznie muszę spróbować. Obserwuję!

    Mogłabym Cię prosić o zaserduszkowanie jednego zdjęcia na Instagramie? Biorę udział w konkursie, szczegoły na blogu. Z góry bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam cieplutko! :*
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak cudownie to wygląda :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglada smacznie, moze kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś pierwszy raz odwiedziłam tego bloga i muszę stwierdzić, że masz ogromny potencjał. Życzę Ci sukcesu i żebyś jak najwięcej osiągnęła dzięki temu co kochasz. Rób to dalej, a na pewno się opłaci. ;)

    http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda przepysznie :) muszę wypróbować przepis :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile porcji wychodzi z podanych składników?

    OdpowiedzUsuń