środa, 16 lipca 2014

♥ ZDROWE PRZEKĄSKI ZAMIAST SŁODYCZY ♥

To co najczęściej utrudnia nam utrzymanie prawidłowej diety to słodycze. Prawie każdy je lubi, i każdy częściej lub rzadziej ma na nie ochotę. Ja jestem prawdziwą fanką słodkości, jednak mam na nie sposób!
Aktualnie mamy wspaniałe owoce sezonowe, postarajcie się zamienić słodycze słodkimi owocami, takimi jak np. : truskawki, maliny, banany, borówki, poziomki.
Jako przekąski w ciągu dnia można jeść też: orzechy (ja najbardziej lubię orzechy nerkowca), pestki słonecznika, dyni, suszone owoce, żurawinę. Wszystko to będzie na pewno lepsze i zdrowsze od nafaszerowanych chemią batoników i cukierków.


Przykładowy słodki i szybki posiłek to uwielbiana przeze mnie owocowa owsianka
- borówki
- maliny
- 1/2 łyżeczki miodu
- płatki owsiane

- łyżeczka jogurtu naturalnego


PYCHA!
Pamiętajcie też, że wszystko powinno być spożywane w odpowiednich ilościach. Owoce najlepiej jeść w pierwszej połowie dnia, a orzechów nie należy jeść garściami gdyż są ciężkostrawne.





39 komentarzy:

  1. Widać, że interesujesz się prowadzeniem zdrowego stylu życia- a przekazywanie wiedzy na ten temat innym świetnie Ci wychodzi! :)) <3

    PS. Może zgodziłabyś się na wspólną obserwację? ;)

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Kochana! ♥
      Ja już również obserwuję ;)

      Usuń
  2. Miło jest to wszystko połączyć w formie takiego jakby 'fiut musu' czy musli :)
    Warstwowe połączenie jest zabójczo smaczne, a przede wszystkim zdrowe i pomaga nam też dbać o linię, w szczególności, że są wakacje ! :D

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W lato kocham owoce, maliny, truskawki, borówki mmmm <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, owoce<3
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny blog, swietnie inspiracje

    http://polinakruk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham owoce, a najbardziej razem- zwykle robię sobie "owocową sałatkę", do której wrzucam wszystko co się da ( owoce) :)

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sezonowe owoce <3 malinki, borowki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam owoce i cieszę się, że mamy lato i sezon na truskawki, czereśnie, malinki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale smakowicie wygląda :)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności. :) Ja też jestem fanką słodyczy, i do tej pory nie miałam żadnego sposobu, po prostu ćwiczyłam swoją silną wolę. ;)
    Zapraszam do mnie, post o planach na wakacje :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie "letnie menu" :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała miała codzienny dostęp do owoców to spokojnie mogłabym zamienić nimi słodycze :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham owoce :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszności!! :)
    Prowadzisz bardzo ciekawy blog!
    Dodałam do obserwowanych! Będzie mi miło jeśli znajdziesz chwilkę i odwiedzisz mój blog bądź zaobserwujesz :))
    Buziaki!!!

    www.mint-bee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. smakowicie to wszystko wygląda :))
    kocham owoce <3
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne owocki obserwuje i zapraszam do mnie http://sweet-young-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Owoce letnie są naprawdę pyszne. :) Do tego owsianka gotowana na mleczku. Mniam!
    Buziaki, Karolina

    http://www.thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam maliny, czerwone porzeczki, poziomki, czereśnie, truskawki itd. Lato to wspaniała pora.

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham maliny ♥♥
    super blog !!

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. O jakie pyszne owocki ;), Niezwykły blog!!! A w wolnej chwili zapraszam do mnie --->
    fashionbyaleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam poziomki <3 po tych pięknych zdjęciach mam ochotę na taką owsiankę!;p

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! świetna z Ciebie kobitka ;-)

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks yummy :)


    http://www.danadimitras.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też kochamy słodkości, ale czasami musimy się opanować i stawiamy na zdrową żywność... ostatnio pojawił się u nas post z wykorzystaniem owoców i nasion - zapraszamy i proponujemy wspólną obserwację :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam, owoce zamiast słodyczy to na prawdę genialna alternatywa i sama często ją stosuje w swojej diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh mniam! Uwielbiam takie cuda, owoce i całe to zdrowe jedzonko.Fajnie, że świadomośc odżywiania rośnie i zdrowe alternatywy są bardziej dostępne. A w internecie przepisów fit aż się roi :)
    A owsianka to moje ulubione śniadanie :) Bardzo fajna propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post :) wpadnę częściej :)


    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham owoce i mogłabym je jeść tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety choć zawsze próbuję to nie potrafię zachować umiaru przy jedzeniu owoców - jak truskawki to jedzone kilogramami! :)


    zapraszam do siebie, zaobserwujesz - napisz o tym a na pewno też cię zaobserwuję! :D

    make-it-to-the-top.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  30. ja sie zajadam malinami borówkami morelami i brzoskwiniami ufo jem ile wlezie bo zaraz bedzie koniec a wiadomo ze zima nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam owoce, a szczególnie truskawki!

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba.
    Ja obserwuję, a Ty? ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ahh, jak się miło patrzy na te cudowności! Chociaż jestem wegetarianką od pół roku to wciąż mam problem ze słodyczami czy rzeczami typu chipsy, ale podobnie jak Ty proponujesz w tym poście staram się jeść teraz dużo sezonowych owoców, m.in. tych ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale bym zjadła takie na śniadanie...
    szkoda że już truskawek nie ma prawie:(

    ostatnio kupilam na targu ostatnie juz byly i zrobilam ciasto z truskawkami na kaszy mannej z galaretka mmmmmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same pyszności:)
    http://callmegabrielle.blogspot.com/
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. pyszne są. Uwielbiam maliny :) i jagody zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń