piątek, 20 czerwca 2014

♥ Woda a zdrowy wygląd – NAWADNIAMY NASZ ORGANIZM ♥

Zastanawiając się jak polepszyć stan naszej skóry i stan zdrowia  udajemy się w poszukiwania drogich kosmetyków i produktów spożywczych. Często zapominamy jednak o najprostszych składnikach, które mają zbawienny wpływ na to jak wyglądamy i jak się czujemy.
Jednym z takich produktów jest woda. Dziennie powinnyśmy wypijać ok. 1,5-2 l wody. Wydaje się dużo, ale spójrzmy na jej działanie: pobudza metabolizm, redukuje cellulit, nawilża skórę, poprawia trawienie, dodaje energii, wypłukuje toksyny, reguluje temperaturę organizmu i pomaga w rzeźbieniu mięśni. Mnie te właściwości zdecydowanie przekonują. Nie każdy jednak lubi wodę. Zamiast zastępować ją gazowanymi, kolorowymi i słodzonymi napojami, polecam samemu przygotować pyszną wodę smakową.
Przygotowałam dla was prosty przepis na idealną wodę na lato:

Składniki:
- arbuz
- kilka plasterków cytryny
- kostki lodu
- woda
W ten sposób mamy pyszną, orzeźwiającą wodę.

Kolejną alternatywą dla wody jest arbuz. Składa się on w 92% z wody. Zawiera też przeciwutleniacze, które opóźniają proces starzenia się skóry.

Pamiętajcie, nawadniajcie swój organizm regularnie, a na pewno zobaczycie efekty!
Smacznego!

18 komentarzy:

  1. wygląda pysznie!, ale zdecydowanie wybieram zwykłą wodę lekko gazowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie *-*
    +Obserwuję :d
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda :)
    http://veronicanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wodę z arbuzem i cytryną :)
    ja dodaję do tego jeszcze miętę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to ładnie wygląda ! :D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalenie potrzebna, a przepis z arbuzem super:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. staram się pić sporo wody i z czasem weszło mi to w nawyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejuuuu jakie pychotki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat jestem w takim punkcie, gdzie zaczęłam intensywne nawadnianie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować ten przepis
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. od dawna piję tzw.detox water i polecam Co ty na wspólną obserwację? Odpowiedź u mnie,zapraszam www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię wodę. Bardzo fajny przepis napewno sprubuje Zapraszam na idacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! Super zdjęcia, a przede wszystkim ciekawa notka :)
    Na pewno będę tu zaglądać częściej!
    Zapraszam do siebie i również licze na miły komentarz i obserwacje :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam arbuzy! :) Doskonała porada. :) Obserwujemy? ;>
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre pomysły, zwlaszcza na taka upalna pogode :)
    na moim blogu w ostatniej notce mozna zadawac pytania skierowane do mnie, o blogu, ale nie tylko :) byloby milo gdybys zadala pytanie, lub kilka. :) jakos sie odwdziecze :)
    pozdrawiam cieplo :))
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ogromne kłopoty z piciem wody, ale odkąd sprawiam, żeby jakoś smakowała, idzie mi znacznie lepiej. Podoba mi się Twój blog, znalazłam tu wiele interesujących rzeczy. Zdecydowanie dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń