sobota, 14 czerwca 2014

♥ OLEJ KOKOSOWY ♥

Witajcie kochani, piszę aby podzielić się z Wami moim najnowszym odkryciem – olejem kokosowym. Jest to produkt o wielu zastosowaniach: na włosy, na twarz, na ciało…i do smażenia J. Jest to produkt w pełni naturalny, a jak wiadomo, takie kosmetyki są dla nas najlepsze.

  • Włosy – olej kokosowy ma zbawienne działanie na włosy. Możemy stosować go na końcówki włosów, aby wygładzić fryzurę lub jako maskę, nakładając ją na całą długość włosów. Odkąd odkryłam niesamowite właściwości oleju kokosowego, stał się on moim uzależnieniem! Wzmacnia, wygładza, nawilża i chroni nasze włosy przed utratą protein. Miesięczna kuracja przynosi naprawdę widoczne efekty

  • Twarz – olej kokosowy świetnie nawilży wysuszoną skórę twarzy, już niewielka ilość produktu starczy, bo odmienić jej wygląd.

  • Ciało – wspaniale sprawdza się jako nawilżający krem do ciała. A to tylko jedna ze zbawiennych właściwości oleju kokosowego. Opóźnia starzenie się skóry i pięknie ją wygładza. Co więcej, możemy go kupić w wersji zapachowej i bezzapachowej. Polecam smarowanie olejem najbardziej przesuszone części naszego ciała jak łokcie i kolana. Do tego wszystkiego dochodzi cudowny zapach ciasta kokosowego – cudo ! Olej kokosowy świetnie nadaje się również do masażu, stanowiącego nawilżający i kojący zabieg na skórę.

  • Jakby tego było mało, olej kokosowy wspomaga również odchudzanie!  Pobudza przemianę materii i wspomaga ubytek wagi. Polecam smażyć potrawy zamiast na zwykłym, tłustym oleju na oleju kokosowym. Jest on po prostu dla nas zdrowszy i korzystniejszy.
Produkt zdecydowanie wart polecenia, koniecznie musicie spróbować, a może też stanie się waszym ulubieńcem! Do kupienia w sklepach z żywnością ekologiczną wersji zapachowej i bezzapachowej.

15 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na post.Ogółem blog jest super.

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka :) dodam Cię do obserwowanych bo widzę, bo akurat jestem w trakcie zapuszczania włosów i widzę, że piszesz ciekawe rzeczy :)
    dzieki za komentarz i informuje o nowej notce na http://papermargo.blogspot.com
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku wielofunkcyjne cudo. Uwielbiam wszystko co związane z kokosem.
    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze takiego olejku :)

    ♥ z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa recenzja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę spróbować bo dużo czytałam o nim:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę muszę kupić :)
    świetna recenzja !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy nie znoszą oleju kokosowego, kiedyś zafundowałam im olejowanie tymże olejem i były sztywny jak druty przez kolejne 4 dni, no ale taki urok włosów wysokoporowatych, zdecydowanie lepiej sprawdza się na nich olej lniany:)
    ps. również zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, też ostatnio pisałam o oleju kokosowym :) I byłam zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham olej kokosowy <3
    nie wiem gdzie go kupujecie, ale chciałam Wam napisać żebyście unikały kupowania w delikatesach (np. alma) bo jest po prostu drożej ... Kupuję ten sam olej (co na zdjęciu) i za pierwszy mały słoiczek zapłaciłam w almie ok. 24 zł. Teraz kupuję duży słoik (400 ml) w sklepie ze zdrową żywnością za 30 zł, natomiast mały można kupić za ok. 18 zł.
    Także rozejrzyjcie się w sklepach ze zdrową żywnością bo chyba nikt nie chce przepłacać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam używam na włosy i do ciała jako krem pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie świetnie na włosy sprawdza się olej arganowy :) Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń