piątek, 27 czerwca 2014

♥ 6 POMYSŁÓW NA TRENING♥

„W zdrowym ciele zdrowy duch.”
W moim życiu, oprócz prawidłowej, zdrowej diety, dużą rolę odgrywa sport. Dzień bez treningu jest dniem straconym – otóż to. Absolutnie nie jest to jedynie kwestia wyglądu, który osiągam dzięki ćwiczeniom. I tutaj sprawdza się cytat, który przytoczyłam na samym początku. Dzięki treningom mam więcej energii, wydziela mi się dużo endorfin, dzięki czemu jestem pozytywnie nastawiona, czuję że robię coś dla siebie i dla swojego zdrowia. Zaczynając swoją przygodę ze sportem chciałam jedynie pracować nad swoim wyglądem. Szybko jednak treningi weszły na stałe w mój styl życia.
Nie musicie od razu wydawać mnóstwa pieniędzy na karnet na siłownię, ani kupować specjalnego sprzętu. Pokażę Wam kilka prostych sposobów na dobre i skuteczne ćwiczenia:

1)      Ciężarki.
Jeśli posiadacie je w domu to bardzo dobrze, jeśli nie to żaden problem. Weźcie dwie 1,5 litrowe wody i w ten sposób możecie zacząć ćwiczyć nad wysmuklaniem i rzeźbieniem ramion. Trzymając ciężarki w rękach można też robić przysiady, świetnie wpływające na nasze pośladki.

2)      Schody
Nie musicie chodzić na siłownię żeby pięknie wysmuklić nogi, unieść i wyrzeźbić pośladki. Znajdźcie w okolicy porządne schody i zróbcie parę rundek w górę i w dół. Możecie wchodzić co jeden, co dwa schodki. Wskakiwać i zeskakiwać, wbiegać i zbiegać.

3)      Podłoga
Jeśli nie posiadacie maty do ćwiczeń, to weźcie kocyk, złóżcie go na pół i róbcie na nim wszystkie ćwiczenia stacjonarne: brzuszki, pompki, wymachy nóg do góry, planki itp.
4)      hula hop
Jeśli macie w domu hula hop, to teraz przyszła pora aby go użyć. Włączcie ulubiony film, stańcie przed telewizorem i kręćcie ile dacie radę. Jeśli Wasze hula hop jest za lekkie to dosypcie do środka np. grochu.


5)      Park
Park to idealne miejsce, żeby pobiegać. Weźcie ze sobą mamę, partnera lub przyjaciółkę i idźcie razem biegać, będzie Wam raźniej. Bieganie angażuje dużo mięśni, to jedna z moich ulubionych aktywności fizycznych.


6)      Krzesło
Świetny trening kardio – wskakujemy i zeskakujemy, wchodzimy i schodzimy z krzesła.

To tylko kilka z wielu pomysłów na ćwiczenia niewymagające od nas specjalnego sprzętu. Najważniejsze to zaangażowanie i motywacja. Oczywiście, nikt nie musi ćwiczyć tak jak ja codziennie. 2-3 razy w tygodniu spokojnie wystarczy. Pamiętajcie też o piciu wody! Chociaż 1,5-2 L wody dziennie.

„Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robić rzeczy których dotąd nie robiłeś” !

23 komentarze:

  1. Ja jeszcze do tego zestawu dorzucilam sobie skakanke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły, te schody bym wypróbowała :)
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak skakanka też mogłaby w tym zestawie zagościć, osobiście uwielbiam też rower :)
    przy okazji zapraszam http://blueeyestotheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kręcenie hula-hop nigdy mi nie wychodziło, ale te, które dodatkowo masują bardzo mi się podobają! :) Jeśli chodzi o bieganie w parku to też jestem bardzo na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj skręciłam swoje hula-hop, w weekend będę uczyć się nim kręcić:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie! :) Powodzenia.:* Fajny post. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te hula hop to ekstra pomysl

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kręcic hula hop, oglądam wtedy tv albo cos czytam :) dwa w jednym :D

    Bardzo fajny blog, obserwuje i bede zaglądać :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kręcę hula-hopem już od jakiegoś czasu, efekty są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hantelki i park, najlepsze pomysły! ;D
    +Super cytat na końcu, bardzo motywujący <3

    Zapraszam: http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmotywowalas mnie i jutro ide cwiczyc i nie poddaje sie lenistwu. ; ) Bardzo fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam ćwiczyć. Moc endorfin jest niesamowita :) Ale u mnie działają one krótko...:/Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie dopiero po jakimś czasie (1h) od ćwiczeń pojawia się zmęczenie i niestety nie jestem pełna energii tylko padnięta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ćwiczyłam miesiąc, poźniej przerwa bo nie wyrabiałam z nauką, która nadal trwa :(

    Blog jak najbardziej wpada w moje gusta, będę częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Schody to chyba najlepsza propozycja :) Są świetne efekty, tak łatwo stracić kcal biegając/wchodząc po schodach ...ja swego czasu też po mojej klatce biegałam w tę i z powrotem :)
    Pozdrawiam :*
    Wpadnij do mnie
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. korzystam z każdej propozycji przedstawionej przez Ciebie + płyty z programami kardio i płaski brzuch :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajna notka :) ja ostatnio zaczęłam treningi z Mel B i boczki Tiffany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great outfit for doing some sport!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla Mnie tez sport,po diecie to podstawa......
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 50latki
    http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. musze kupić ten hulahop z wypustkami bo jak narazie to mam tylko taki z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachęcające ćwiczenia i Twoje zdjęcia , idelanej sylwetki też:)

    OdpowiedzUsuń